piatok 15. januára 2016

NEW IN - December '15

Ahoj, kočky!

Skoro som vám zabudla ukázať svoje decembrové nákupy. Koncept mám vytvorený už vyše dvoch týždňov a keďže je už polovica januára skoro za nami, začínajú sa zbierať už aj tohtoročné novinky. Tak poďme na to.


Nákup týchto dvoch kúskov bol celkom neplánovaný a pre mňa aj prekvapivý, ale neviem sa dočkať, ako si oblečiem ten krásny kabátik. Viem si ho nalepšie predstaviť k stredne modrým džínsom, jemnej bielej košeli s čiernou tenkou stužkou pod krkom zviazanou do mašličky a špicatým balerínam. Len mu musím zohnať aspoň dve výrazné brošne, len tak sa mi bude look zdať dokonalý.


Nemusím si štrikovať čiapku k novým bordovým rukaviciam, lebo som našla už hotovú v úplne pasujúcom odtieni. Zásoba ponožiek sa mi rozžírila o ďalšie kúsky. Ponožky sa hodia vždy a tieto sa mi tak veľmi páčili.


Neodolala som farebnému (farbiacemu) olejčeku na pery zo zimnej limitky Essence. Vonia krásne, vyzerá krásne a na perách je príjemný. Limitku zubných kefiek Curaprox som nemohla obísť. Tieto kefky používam stále a hravé farebné kombinácie ma bavia. V decembri som si kúpila jeden z objavov roka - skvelú kefu na vlasy so štetinami z divej svine. Som z nej nadšená a skoro od začiatku jej používania vidím aj efekt na mojich problémových vlasoch. Big Love!


Ku kozmetickým tampónikom nemám čo povedať - tieto veľké "piškóty" z Lidla sú top.


Vyhrala som. Konečne som niečo vyhrala. I keď je to šampón, ktorý využijem skôr na tú spomínanú diviačiu kefu, ale teším sa. A kondicionér vypatlám na seba.


Pod vianočným stromčekom nesmie chýbať sprcháč a šampón. Mňa teda sprchovací gél nečakal, zato dva šampóny, ktoré neviem, kedy miniem, keďže sa mi zásoby prudko rozšírili a ja mám v pláne nakupovať ďalšie prírodné alternatívy. Schauma vonia nádherne.


Ak som chcela zachrániť reputáciu kozmetiky pod stromčekom, musela som sa o to postarať sama. Krásne zabalený balíček som si naskladala na eshope biokrasa.sk a bolo pre mňa veľmi ťažké pár dní pred obdarovávaním ho neotvoriť. Knižka a náušnice boli už len také drobnôstky pre viac radosti.


Zábavný a hodnotný darček si pre mňa pripravila sestra. V škatuli od čajníka plnej papierových špagiet som si našla skladačku, z ktorej sa vykľulo skvelé prekvapenie - ročné predplatné časopisu Burda. Držte palce, aby som to nejako zhodnotila a ušila si tento rok aspoň jednu pekný vec.


Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Ten kabátek je senzační. Máš to skvěle dopředu promyšlené - tohle je věc, kterou bohužel neumím. :D Pak mám ve skříni plno věcí, které si neumím nakombinovat. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oblečenie nakupujem minimálne a väčšinou dosť premyslene, takže mám doma skôr jednoduchšie, ale dobre kombinovateľné kúsky, tak asi preto sa mi pri každej novej veci hneď v hlave spustí film o stylingu :D Ale vieč čo, Romanka, ja som si akurát včera v nákupnom centre uvedomila, že ten môj šatník by mala postihnúť nejaká zmena, lebo ma začal nudiiiť!

      Odstrániť
    2. Chtělo by to "jarní" úklid, co. :D U mě už teda několikátou sezonu...:D Hlavní je mít hodně basic kousků, které se dobře kombinují a občas koupit něco s výraznějším vzorem, barvou, aplikací..ale já mám co říkat - je super, že si tohle všechno uvědomuju, ale skutek utek..:D Stejně nakonec většinou všechny finance vrazím do těch laků...:-O :))

      Odstrániť
    3. Troška sa musím pochváliť, už pracujem na miernej obmene šatníka :) Niežeby som kupovala kvantum nových vecí a staré vyhadzovala, ale pomaly si z neho chcem spraviť "skladačku", z ktorej stvorím hravo kopu outfitov! (To znie ako záväzok do nového roka.) :D :D

      Odstrániť