streda 30. decembra 2015

Tip: Horúce srdce i chodidlá (aj pri -20 °C)

Ahoj, kočky!

Tridsiaty prvý december zvykne mať charakter najzábavnejšieho dňa roka. Večierok, diskotéka, partia priateľov u niekoho v byte - nohy pekne v teplúčku. Ale ak sa ráno vyberiete na silvestrovský výstup na nejaký kopec, trávite deň na svahu a večer ešte vybehnete do mesta na polnočný ohňostroj, môže vás zaskočiť zima. Mrznúce nohy teda nie sú dobrým začiatkom nového roka. Mám pre vás jednu zaujímavú vychytávku, ktorá by vám mohla pomôcť nepremrznúť do špiku kosti.

HANSAPLAST, WARM & CARE, ZAHRIEVACÍ KRÉM NA NOHY


Krém som dostala pred rokom ako milý darček od priateľa, pretože som mala neustále zamrznuté nohy. Vtedy som ho použila asi len dvakrát a myslela som si, že je to zbytočnosť, a tak tubička zapadla na dno veľkého kozmetického boxu. Nedávno, keď som sa boxom preberala a robila menšiu výmenu kozmetiky, som krém vytiahla s tým, že ho miniem ako klasické "mazadlo" chodidiel. Čo sa však nestalo. Jeden večer som ním natrela svoje skrehnuté chodidá, ktoré sa zazu ocitli na havajskej pláži. To bolo žúžo - teplo, teplejšie, horím! (Doslova. Krému som vtedy použila priveľa a to sa odrazilo aj v intenzite zahrievacieho efektu.)


Keďže tento príspevok nemá byť plnohodnotnou recenziou, len vám stručne poviem pár faktov. Krém má hutnejšiu konzistenciu (takto stojí pri vytláčaní z tuby), no pritom je mäkký a krémový, výborne sa rozotiera a celkom rýchlo vstrebáva. Má mierny zvláčňujúci účinok, avšak s veľmi suchými chodidlami si dlhodobo neporadí. Vonia pekne. Trocha kvetinovo a tak krémovo. 




No a na záver je tu môj tip: Ak sa vám podarí natrafiť na tento alebo podobný krém a mávate zmrzmuté končatiny, neváhajte ho vyskúšať. Hodí sa ako skvelý pomocník pri túrach v studenom počasí, na lyžovačke (hlavne ak chodíte aj na nočné lyžovanie, kedy býva naozaj na svahu zima), ale aj ak sa doma nedokážete rýchlo zohriať. Je to skvelá vychytávka!

Máte skúsenosť s podobným produktom?

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Mám skúsenosť s takýmto krémom od Baley. Ale bohužiaľ ten tak prekrvoval až štípal a robil mi červené fľaky a vyzeralo to hrozne :D. A najmä ruky keď mi z neho opuchli aj keď som si ich umyla po natretí. Ja a hrejové krémy sa asi neskamarátime :D. Posielam aj odkaz keby ťa zaujímalo aké červené fľaky mi to robilo : http://worldofbilberryday.blogspot.sk/2015/12/balea-hrejivy-krem-na-nohy.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozrela som si tvoj príspevok, a teda to nevyzerá dobre :( Mne sa nič podobné, našťastie, neprihodilo, no ako píšem vyššie, keď som krému použila viac, tiež ma pálil, tažke ho musím nanášať opatrne :)

      Odstrániť
  2. S hrejivymi kremami skusenost nemam, skor opacne s chladivymi na leto. Na studene nohy pouzivam skor teply kupel.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kúpeľ je rozhodne najpríjemnešia zohrievacia alternatíva :)

      Odstrániť
  3. Tak to by sa mi veľmi zišlooo!! Pokiaľ nebude štípať, tak áno. A kde sa dá zohnať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho dostala a bol kupovaný asi v rakúskej Bipe. Povedala by som, že u nás by sa dal zohnať v lekárni.

      Odstrániť