utorok 1. decembra 2015

Favourites - November '15

Ahoj, kočky!

Prvý decembrový článok venujem novembrovým obľúbencom a hneď vám poviem, že som mala z čoho vyberať. Hoci je moje momentálne líčenie skoro každý deň o tých istých šminkách, nebolo jednoduché vybrať tie naj naj. Prepadák som nenašla žiadny, čo bude mať tiež príčinu v tom, že november sa niesol na pohodovej kozmetickej vlne. Avšak okrem dekoratívky sa k môjmu srdcu už iná kozmetika bližšie nedostala.


Celý november (tuším okrem jedného dňa) som si užívala nový makeup - Foundation Drops od Gosh.  Aj keď sa nestal mojím najväčším makeupovým miláčikom, je skvelý a budem vám ho odporúčať aj v pripravovanej recenzii.
Na nejaký čas som prestala používať lícenku a chodím po svete len s jemne vykontúrovanou tvárou. Úprimne vám poviem, že lícenka mi chýba, no chcela som si dosýta užiť efekt, ktorý dokáže vyčarovať kontúrovacie duo bronzujúcej a rozjasňujúcej ceruzky Kiko. Rozjasňovač je síce slabší, na mne málo viditeľný, ale výborne dopĺňa brozer, ktorému nemám čo vytknúť. Dokonca ma ceruzky milo prekvapili tým, ako z nich takmer neubúda. Pritom bronzerom vôbec nešetrím.
Nie celkom top produktom je očný tieň v tyčinke, opäť Kiko. Pri kúpe som si nevedela vybrať odtieň, až nakoniec zvíťazil najsvetlejší neutrálny jemne trblietavý s číslom 28. Odtieň je nádherný a skvele rozžiari oči, pričom ja ho vždy dopĺňam perfektnou tekutou linkou Essence Easy 2 Use. Tá sa v obľúbencoch ocitla už pred mesiacom a pozrite sa na to, po takmer dvoch mesiacoch používania stále kreslí. Manipuluje sa ňou na jednotku, takže dokonalé linky (také tie decentné) si užívam denne.
Bodkou za líčením očí je riasenka a ja som sa opäť vrátila k svojej najobľúbenejšej Le Volume de Chanel od Chanel. Vyhovuje mi po každej stránke, aj keď tuším, že čoskoro ju budem musieť vymeniť.
Pred časom som hľadala nejaký prírodný podkladový lak. Mala som vyhliadnutý iný, ktorý však bolo nutné objednať, a tak som využila návštevu rakúskej drogérie Müller a siahla po niečom, čo ma na prvý pohľad zaujalo. Nejde totiž o klasický podlak, ale o takmer jediteľnú šelakovú verziu. Na nechtoch nevytvára vrstvu ako lak, ale len jemný lesklý povlak, no farebný lak na sebe bez problémov udrží niekoľko dní. Neprepúšťa pigmenty tmavých lakov, takže nehrozí nažltnutie nechtov. Zaujímavá vychytávka - Glanzlack Terra Naturi.

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára