sobota 14. novembra 2015

Recenzia: bareMinerals Complexion Rescue

Ahoj, kočky!

Popri obrovskom množstve farebných kozmetických noviniek, akými sú očné tiene, lícenky, rúže, rozjasňovače veľakrát prehliadam to najpodstatnejšie - makeup. Niežeby som ho prehliadala doslova, makeup je teda základom môjho každodenného rituálu, len nový kúsok nekupujem tak často ako iné skrášľovátka. Nezvyknem ich ani veľa držať v zásobe, jeden zvyknem používať niekoľko mesiacov, potom ho vymením za iný alebo miniem úplne. Ostatných šesť týždňov som sa oboznamovala s jedným z najobľúbenejších makeupov vôbec. A tu sú moje postrehy.

BAREMINERALS, COMPLEXION RESCUE, 05 NATURAL


Keďže tie makeupy nekupujem až tak často, rada si vopred prezriem ponuku a vyberiem taký, ktorý by ma mohol dokonale uspokojiť, čiže výborne kryť, vyzerať prirodzene a mať aj nejaké benefity pre moju pleť. Tento popis sedel na Complexion Rescue. Len či naozaj?


Bol to skutočne dosť vysnený kúsok, pretože po zhliadnutí propagačného videa som v tomto ľahkom makeupe videla samé benefity. Videla som sa, ako si ho nanášam na pleť a on ju zjednocuje a skrášľuje. 
Trvalo celkom dlho, kým sa mi ho konečne podarilo kúpiť, no odkedy som ho použila prvýkrát, nijakým iným som ho neprestriedala.


V parfumérii mali na výber z piatich základných odtieňov, čo je len polovica z ponuky značky. (Aj tak sa mi zdá, že v nejakom zahraničnom eshope som videla okolo 20 odtieňov, no možno sa mýlim.) Pre mňa to však bolo v tej chvíli dosť, keďže ma okamžite zaujal odtieň č. 05 Natural. Siahla som po testeri a zistila, že je to presne môj odtieň, zobrala jednu škatuľku a pokračovala v nákupe.


Complexion Rescue nie je tradičný makeup, nie je to ani BB, CC či DD krém. Výrobca ho popisuje ako "to najlepšie z BB, CC a tónovaného krému", avšak vyznačuje sa vyššou krycou schopnosťou, ktorá sa dá upraviť vrstvením. Zaujímavá je predovšetkým jeho textúra. Tá je krémovo-gélová, našľahaná do úžasne jemnej konzistencie, čo je aj dôvod, prečo ho na pleti vôbec necítiť. Je to úplne iný pocit ako po nanesení makeupu. Ja som si najskôr myslela, že konzistencia bude veľmi tekutá, preto ma trocha zarazila taká akoby pena, no pri rozotieraní sa pena mení na jemný závoj prirodzenej skrášľujúcej farby. Je to super.



Dôležité je gél-krém nanášať prstami. Skúšala som to aj štetcami - stippling štetcom, malým kabuki, plochým... Každý jeden zanechával šmuhy. Nepomohla ani špongia na makeup, pretože tá celý produkt vsiakla. V tomto prípade prsty poslúžia určite najlepšie a ani to netrvá dlho, prsty nie sú až tak špinavé ako pri tradičných makeupoch a dajú sa tak aj jednoduchšie prekryť napríklad moje začervenané miesta na lícach.
Krytie je dosť dobré. Klasifikovala by som ho ako stredné, ale ja potrebujem prekryť len spomínané začervenané miesta, žiadne kruhy pod očami alebo akné. S vrstvením je to tak, že vrstviť sa dá, no ja tu práve nebadám veľké rozdiely medzi jednou a dvoma vrstvami. keďže tá prvá mi zabezpečí akurátne krytie, ktoré už len doladím púdrom.
Púdrovať rozhodne treba. Finiš je dosť žiarivý (v zmysle "glowy" alebo "radiant", no žiadne trblietky), ale tak veľmi pekne, zdravo. Ja mám zmiešanú pleť, preto vždy prepúdrujem minimálne T-zónu a tento akt musím zopakovať po pár hodinách. Líčka nepúdrujem vždy, pretože na nich sa mi tento žiarivý efekt veľmi páči a naozaj to pôsobí tak prirodzene, zdravo, mladistvo. Ak máte suchú pleť, Complexion Rescue si iste zamilujete. Zmiešané typy môžu byť mimoriadne spokojné, ako ja, a majiteľky mastnej pleti by si to mali premyslieť. Ide o hydratačný produkt, ktorý je iste vhodný aj pre mastnú pleť, no obávala by som sa výdrže a zrejme nadmerného lesku.
Keď spomínam výdrž, tak tá je tiež veľmi dobrá. Hoci sa makeup z pleti v priebehu dňa stráca, pleť zanecháva takú akúsi krajšiu. V dobrom stave vydrží aj 8 hodín, u niekoho určite aj dlhšie, len ja ho potrebujem prepudrovať. Spomenúť musím jeho skrášľujúci efekt - ja neviem, ako to robí, ale moju pleť skrášľuje, čo som si všimla už po pár dňoch. Pleť jednoducho vyzerá zdravšie, to je všetko. Okrem toho chráni pleť pred slnečným žiarením nechemickým ochranným faktorom 30.

čistá pleť

jedna tenká vrstva Complexion Rescue


Tento výrobok si ma získal. Som síce typ, ktorý má rád vyššie krytie makeupu, avšak v prípade Complexion Rescue ma zaujal výsledný zdravý a žiarivý look a pridaná hodnota v podobe krajšej pleti. Mám v pláne kúpiť si ešte jeden odtieň, s trocha teplejším podtónom a vidím to tak, že tomuto makeupu zostanem verná niekoľko balení.

Obsah: 35 ml
Cena: cca 33 €

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Já jsem značku Bare Minerals objevila teprve nedávno, při své honbě za dokonalým korektorem a úplně mě dostala. Líbí se mi, že je značka přesně dělaná jako na potřeby mé pleti, tedy aspoň co se korektorů týče, neboť ty jsou opravdu hodně hydratační. To krytí zase nebylo tolik úžasné, ale ta hydratace ano. Jenže jsem to zkoušela v Praze v Sephoře, v naší Sephoře ještě stojánek není, což mě dost mrzí, protože zrovna teď mám slevové kupónky, které by se na to hodily, ale nemůžu si to pořídit :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Korektor BM som si tiež vyhliadla a budúci rok ho určite vyskúšam. Teraz mám otvorené dva, Nars a Catrice, ktoré sú oba skvelé, ale BM mi ako značka dosť imponuje a chcem skúsiť viac ich výrobkov. Páčia sa mi napríklad aj paletky tieňov a lesky na pery. Lesky však veľmi nevyužijem, no ak by som našla pekný matný rúž, bol by môj ;) Horšie je to s dostupnosťou. Ak objednávaš online, na beautybay.com býva BM často v akcii.

      Odstrániť