utorok 14. apríla 2015

NOTD: Gabriella Salvete č. 147

Ahoj, kočky!

Slniečkový dník si zaslúži slniečkové nechtíky. A práve také mám pre vás dnes prichystané.

GABRIELLA SALVETE, ENAMEL WITH HARDENER č. 147


Žltá na nechtoch vôbec nie je moja farba. Niežeby sa mi nepáčila, ale vôbec sa mi nehodí. Vlastním síce dvoch žltých lakových krásavcov, ale ak si ich raz za rok aj dám, na druhý deň farbu mením. Tento kúsok od Gabiky do mojej zbierky nepatrí, len som si ho vypožičala, lebo by bola škoda neukázať ho svetu. A pri pohľade na jeho krásu vo fľaštičke som už dlhšie nemohla odolávať.
Samy vidíte, že je rozdiel medzi obsahom fľaštičky a efektom na nechtoch. Je to preto, lebo lak nie je klasická "krémovka", ktorá si farbu z fľaštičky vezme so sebou aj na nechtík. Pri "želé" lakoch je to vždy trocha hazard, čo sa na nechte objaví.




A viete čo, mne sa to páči. Je to niečo iné, je to niečo veľmi nezvyčajné. Transparentná žltá s úchvatným ružovo-oranžovým shimmerom sa len tak nevidí. Intenzita žltej sa mení s uhlom a dopadom svetla od jemnej žltkavej až po citrónovú. Shimmer sa so svetlom dokáže tiež pekne vyhrať a meniť odtiene.
Kvalita laku je iste veľmi dobrá. Výdrž nemám odskúšanú, mala som ho na rukách len jeden deň, ale typy lakov želé so shimmerom sú všeobecne dosť neoblomní spoločníci. Lakovanie je jedna báseň vďaka konzistencii (no, shimmer je záchrana aj v tejto oblasti) a skvelému úzkemu štetčeku, ktorým sa jednoducho vykresľuje oblúk pri nechtovom lôžku. (Majiteľky širších nechtov si možno zanadávajú.)


Keďže takéto transparentné lakové finiše až tak nemusím, skúsila som 147-čke vytvoriť podklad z bieleho a čierneho laku. Pozrite sa na tú transformáciu. Ani neviem, ktorá verzia sa mi páči viac, chvíľu tá tmavá, potom tá svetlá, skoro neónová. Toto sa mi naozaj páči a koho lak zaujal a kúpi si ho, získa hneď niekoľko odlišných možností lakovania grátis.


Nosili by ste takýto zvláštny odtieň na nechtoch? Páči/nepáči? Aký podklad by z neho mohol vytiahnuť zaujímavú farbu? Teším sa na vaše inšpirácie.

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. velmi pekne ukaže na krasnych nechtoch super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi sa mi páči, keď je na bielom podklade! :) Ale aj bez, vtedy, keď je taký jemnejší. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na to, že toto naozaj nie je môj typ laku, s tými podkladovými ma naozaj očaril :)

      Odstrániť
  3. Veľa, veľa krát som ho držala v rukách a nakoniec aj tak ostal v drogérke. Páči sa mi, ako si ukázala všetky jeho výhody a schopnosti. Zas sa budem musieť po ňom poobzerať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa hlavne zaujímavý v kombinácii - neviem sa naň vynadívať :)

      Odstrániť