streda 22. apríla 2015

NOTD: 100% Pure, Custard

Ahoj, kočky!

Spomínala som to viackrát - farby milujem, ale musím ich krotiť, aby ma neustále bavili. Krotím ich "nudlinkami", ako na perách, tak na očiach, ale najmä na nechtoch. Asi preto, že sa na ne najviac na svojom tele pozerám. Ale že ma tie neutrálne farby na nechtoch bavia! Jednu takú vám dnes aj ukážem.

100% PURE, CREAMY NAIL POLISH, CUSTARD


Vyskúšať šetrnejšie, nazvime ich prírodnejšie, laky na nechty ma dlho lákalo, no moja početná zbierka lakov konvenčných značiek hovorila proti nákupu takýchto kúskov. K dvom vytúženým som si predsa len cestičku našla. Jedným z nich bol krásavec od Priti Nyc, ktorý som vyhrala u najmilšej Dandelijon. Druhým je dnešný hrdina z dielne značky 100% Pure. Ten sa ku mne dostal opäť milým spôsobom - vďaka môjmu komentáru fotky na facebooku a milému zastúpeniu tejto značky v Českej republike. Odtieň som si mohla vybrať sama a pretože som si myslela, že je možné vyberať len z kolekcie Ombre, výber bol jasný - Custard.


Pre niekoho je to veľmi obyčajná nenápadná farbička. Ja som sa presvedčila, že to nie je celkom tak. Je to tak trocha chameleón. V základe je to teplejšia nude s podielom marhuľovej, klasická čistá krémovka. Na nechtoch však niekedy naberá chladnejší žltkastý nádych, inokedy je viac marhuľová, potom zasa čisto telová. Tie rozdiely nie sú samozrejme veľké, ale moje oko ich registrovalo. Keď rozmýšľam, či sa tento odtieň hodí skôr teplejším či chladnejším typom, nemám tušenie. Dokonca si myslím, akoby sa farba laku prispôsobovala odtieňu pokožky.




Laky 100% Pure nie sú čisto prírodné. Taký lak sa zatiaľ nepodarilo vyrobiť, avšak aj snaha odbremeniť nás o niektorých nebezpečných zložiek sa cení, preto sa teším aj tejto alternatíve. Ide o laky 10-free, čo znamená, že v laku sa nenachádzajú: formaldehyd, toluen, DBP (diputylftalát), gáfor, formaldehydovú živicu, xylén, parabény, parfémy, ftaláty a živočíšne zložky.


Príjemné je aj balenie. Jednoduché, minimalistické a funkčné. Žiadna tučná a široká fľaštička, z ktorej sa väčšina laku ani nedá vydolovať. Potešil ma aj štetček, pretože je pekne úzky, štetinky nie sú ani dlhé ani krátke, rovno zastrihnuté a sú aj príjemne ohybné.


Zatiaľ neviem porovnať viacero odtieňov, no za ten svoj môžem povedať, že sa s ním naozaj skvele pracuje a kryje už v jednej vrstve. Keďže si rada užívam pocit viacerých vrstiev laku, ja vždy pridám aj tú druhú farebnú, ale kto si na to nepotrpí, bude spokojný aj s tou jednou. Spočiatku som mala trocha problém s výdržou. Dvakrát sa mi totiž začal mierne olupovať už na druhý deň po lakovaní. Našla som však príčinu - bol to nekvalitný podklad. Keď som ho zmenila, zmenila sa aj výdrž a teraz mi vydží aj 4 dni (skúšané len raz, no poznáte ma, s jednou farbou dlho nevydržím).



Obsah: 14,7 ml
Cena: cca 12 €

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Páči sa mi fľaštička, najprv som myslela že je to makeup :) Farba je krásna...!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Makeup od tejto značky by som teda rada vyskúšala, no zatiaľ len lak. Ten je však krásny :) Lenže majú také množstvo odtieňov, že bude ťažké odolať. (Brúsim si pazúriky napríklad na Melon.)

      Odstrániť
  2. To je moc pěkná barva. Kdybych si lakovala nehty u rukou, určitě bych si nějaký 100% Pure lak pořídila, protože jsou mi hodně sympatické. Celkově ta značka je hodně příjemná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne :) A farbičky majú naozaj krásne, i veľký výber.

      Odstrániť