nedeľa 19. apríla 2015

Colour Of The Month - Orange

Ahoj, kočky!

Viete čo, u nás doma tento víkend znova poletovali snehové vločky. O to viac mám potrebu ukázať vám moju farbu mesiaca apríl - oranžovú.


Oranžová mi pripomína mandarínky, pomaranče a slniečko - trojicu zaručených zlepšovačov nálady. Čoraz viac sa táto farbička začala objavovať aj v mojom kozmetickom repertoári. Prišla s príchodom Dr. Hauschku a už sa odo mňa len tak nepoberie. Čo by som robila bez jeho úžasného čistiaceho krému, tonizačnej vody, pleťového oleja a očného krému?
Okrem kozmetiky mi náladu zdvihne aj čokoládka a fajnový čajík.


Rozhodla som sa zaútočiť s jarnou únavou, ktorá si na mňa nedávno poriadne zasadla. Vytiahla som samoopaľovací krém Dermacol, s ktorým pokožka získa krásne jemné opálenie. Myslieť treba aj na ochranu na pravom slniečku, preto zvyšujem číslo ochranného faktora s krémom Vichy. Ak to inak nejde, rada sa únave podvolím - relaxačným kúpeľom s prídavkom kúpeľovej soli. Tá je ukrytá v prekrásnej dózičke s kravičkou, pretože soľ je mliečna a krásne vonia. Keďže mám rada voňavé vlásky, siaham po šampóne s príjemnou vôňou ovocia Santé. Stáva sa mi, že čas v kúpeli pretiahnem, z čoho sa mi na prstoch vytvoria "koberčeky". Suchú pokožku mi pomôže zlikvidovať marhuľkový krém na ruky Bipa.


Pri líčení si rada doprajem šťavnaté odtiene. Pretože rada experimentujem najmä na perách, vybrala som si niekoľko najžiarivejších oranžových kúskov - dokonalý tekutý rúž Too Faced, trblietavý Gosh a šťavnatý Astor. Keď nechám zažiariť pery, zvyšok makeupu sa nesie v jemnejších farbách, napríklad marhuľovo-hnedých z paletky Dior. Jemne opálený look tvári dodá bronzer Esteé Lauder.


Nechtíky nezostanú stáť stranou. V tomto smere som slušne zásobená a môžem si vyberať z peknej palety odtieňov - chameleónsky Catrice (o ktorom som sa kedysi vyjadrila, že ak by som si mala v živote vybrať jediný lak, bol by to tento), slniečkový Kiko, perleťový Essence, neónový Miss Sporty a korálový Essence.


Všetky kúsky uložím do mäkkej kozmetickej taštičky s tribal potlačou od Catrice a Lala Berlin, nahodím hodvábnu blúzku a jemnú kožušinkovú vestičku (nebojte, nie je pravá), prepášem ich úzkym opaskom a môžem vyraziť do jarných ulíc. Kde sa stretneme?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára