piatok 6. marca 2015

Spotrebované - Február '15

Ahoj, kočky!

Nezdám sa, ale aj minulý mesiac som bola schopná spotrebovať niekoľko kozmetických srandičiek, takže si dnes môžeme spolu zrekapitulovať, ako sa mi čo pozdávalo.


Škoda, že moja najobľúbenejšia micelárka (L'oréal) sa tak rýchlo míňa, ale ani to ma neodradí kupovať si ju znova a znova. Odličovanie s ňou je hračka aj so silnejším makeupom a celkovo je mi príjemná. Niet čo dodať, už mám otvorenú ďalšiu a čoskoro sa po ňu vyberiem znova. (Mimochodom, niekde na internete som zočila nejakú jej novú verziu. Viete o tom niečo?)
Perfect Base Cream od Dermacolu bol celkom zaujímavý, ale pre mňa nie ten pravý. Ku koncu mi preto vynikajúco poslúžil ako krém na ruky.
Zlupovaciu pleťovú masku Regina som musela predčasne prepustiť zo služieb, pretože sa s ňou niečo stalo a už sa z pleti nedala normálne "zlúpnuť". Zostala na nej prilepená a dať ju dole bolo celkom bolestivé.


Z vlasovky som spotrebovala celkom fajn kombináciu masky EverRich od L'oréal a šampónu Biopha Nature. Masku si druhýkrát asi nekúpim (avšak len preto, že momentálne mám čo míňať a chcem sa viac orientovať na oleje), ale šampón ma zaujal, takže ak sa mi znova dostane pod ruku, nebudem váhať. Na druhej strane rada skúšam nové veci, tak uvidím. Šampón z Avonu som v kúpeľni skoro ani nestihla zaregistrovať, pretože ho z väčšej časti minul T.


Zvláštne, ale tentokrát sa mi v taške s prázdnymi obalmi zišli až dve spotrebované zubné pasty. Znamená to, že tú soľnú sme spotrebovali naozaj rekordne rýchlo a včera som musela utekať po nové balenie. Pastám Weleda verím, tak dúfam, že sa o moje zúbky naozaj príkladne starajú. Ja im zato sľubujem vernosť (i keď len čiastočnú, pretože ich rada prestriedam nejakými inými prírodnými). Limitkové krémy na ruky od Essence boli mojou srdcovkou, kým sa čosi nepokazilo, výrobca z nich nespravil nafúknutných obrov s poloprázdnym vnútrom. Poslednú limitku som vykúpila celú, čiže všetky tri "vône" a pekne odbúdajú. Zatiaľ mám síce len jedno spotrebované balenie, ale to druhé nenechá na seba dlho čakať. Sprchový gélik Original Source s bambuckým maslom a medom som si kupovala s veľkou nádejou na voňavú medovú sprchu, ale zostala som troška sklamaná. Po predchádzajúcej skúsenosti s mätovým a malinovým "bráškom" bol tento medíkový taký slabší odvar. Škoda, ale aj tak by som sa nechala nalákať na ich ďalšie "príchute".


Nakoniec je tu malý mix, v ktorom sú vzorky, maska, niečo z dekoratívky. Začnem skraja čistiacimi pásikmi na nos od Essence. Nemám im čo vytknúť - od tejto vecičky neočakávam ktovieaké zázraky, ale čiastočný účinok áno, a to dokážu. Plán na ďalšiu kúpu? Ten už mám. Aj osviežujúca pleťová maska Rival de Loop by sa u mňa mohla ešte ocitnúť. Použila som ju párkrát ráno a ten jej osviežujúci účinok bol naozaj citeľný. Paráda! Zato pleťové sérum a krém Annemarie Börlind mi vôbec nesadli. Už si presne nepamätám prečo, ale nevedela som ich ani minúť. A nepáčilo sa mi ako "voňajú". Odkedy používam na pleť oleje, nesedia mi žiadne krémy, preto som aj miniatúru krému Vichy musela spotrebovať inak - na telo. Podarilo sa mi spotrebovať rúž na pery. Tento bol od Miss Sporty, bol pekný, no keďže sa mi zlomil, nevedela som ten posledný polmilimetrový kúsok úplne minúť. Vzorka voňavky Moschino ma nezaujala natoľko, aby som si ju kúpila v plnom balení, ale nebola zlá. Taká typická "moschinovka".


Moji spotrebovanci už môžu pokojne putovať do separovaného odpadu, čo tí vaši?

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Nová verze micelárky L'oréal mně hodně láká, ale zatím čekám až ji někde zastihnu v akci:-) Ale tahle je taky fajn, mám už několikáté balení. Limitku krémů na ruce Essence jsem skoupila s velkým nadšením ve všech variantách a tahle se mi vůní líbí nejvíc:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tú micelárku ešte nikde v drogérke nevidela, ale dúfam, že ju čím skôr zočím, lebo tá súčasná sa mi rýchlo míňa. :)

      Odstrániť