nedeľa 15. marca 2015

Líčenie: Onyx with a hint of Copper

Ahoj, kočky!

Keďže som vám pri recenzii paletky tieňov Mixed Metals od Zoevy sľúbila líčenie s čiernym tieňom na nedeľu, sadám neskoro v noci k počítaču a púšťam sa do písania. Tuším to bude viac o fotkách, pretože už ani neviem, čo viac by som k týmto dokonalým tienikom mohla povedať. Pripomeniem len to, že čiernych tieňov som sa dlho bála a nikdy by som neverila, že sa mi jeho nosenie tak zapáči a že sa s touto farbou na očiach budem cítiť tak dobre. Zoeva ma presvedčila, že stačí mať len ten správny tieň. Moje nadšenie nepozná hraníc...


Raz som vyskúšala a už sa ho nepustím. Odtieň Onyx - krásna matná čierna, resp. tmavá sivá (podľa intenzity vrstvenia) sa dá jednoducho aplikovať a postupne rozmazávať. Dokonca takmer nepráši, nepadá pri aplikácii na pokožku pod očami a dá sa pohodlne naniesť prstom i štetcom. Na bežné trocha dramatické nosenie ho môžem naniesť bez bázy, no tentokrát som použila Color Tattoo v odtieni Taupe. 

Podklad CT som naniesla plochým štetcom na pohyblivé viečko a ďalej som ho rozmazala dostratena až k nadočnicovému oblúku. Na tento základ som hustejším plochým štetcom pritláčala tieň Onyx. Pre zjemnenie kontúr som použila hustý okrúhly štetec a studený hnedo-taupe tienik z paletky Look by bipa a stratila ním prechody. Na spodné viečko som naniesla v hrubšej vrstve tienik Alloy z rovnakej paletky. Nechcela som oko úlne orámovať čiernou, lebo to by tvaru mojich očí nelichotilo. Do vnútorného kútika oka som skúsila trocha experimentálne použiť kontrastný tieň - oranžovo-medený Copper Plate, čo sa mi nakoniec veľmi zapáčilo. Líčenie si vyžadovalo linku s chvostíkom, ktorá sa mi opäť podarila vďaka obľúbenej gelovke od Maybelline. Nakoniec príde vrstva riasenky a som hotová.



No, skoro hotová. Veci ako zjednotenie pleti a upravené obočie už rozpisovať nebudem. Na líčka som použila skoro zabudnutý bronzer Esteé Lauder a trocha kontúrovacej lícenky Nyx. Pery som zvolila v jemnučkom ružovo-nude tóne (rúž Chanel), ktorá dodá líčeniu trocha nežnosti.







Použité produkty:




Bola so trocha skúpejšia na slovo, ale o obrázky som vás neochudobnila. Snáď sa vám líčenie páči tak ako mne.

Pekný deň!

14 komentárov:

  1. Úžasne ti to ide, takže super, že si nabrala odvahu. Krásne ti to líčenie zvýraznilo oči. Aj v lete to bude pekné, na večer, k pekným šatám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juli, sama som prekvapená, že mi to pristane, lebo vždy som sa chcela líčiť čiernym tieňom, no bála som sa alebo mi to akosi nesedelo. Teraz to vyšlo a ja som si istá, že je to vďaka skvelej Zoeve :)

      Odstrániť
  2. Prekrasne, vypadas jako princezna... Velmi me zaujal ten medeny kontrast, moc se Ti to povedlo. A Tvou linku zboznuji, to uz je stara znama vec:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďalší milý kompliment od Marcelky :) Ten medený kontrast - normálne sa mi takáto farba k čiernej nehodí, ale práve v líčení spolu tvoria skvelý pár.
      A vieš, ako je to s tou linkou? Minulý týždeň mi dvakrát nevyšla, mala som čo robiť, aby som si ju upravila :D

      Odstrániť
  3. Neuveriteľne sa Ti to hodí Leni...Hmmm, ešte biele tričko, čiernu koženú bundu, roztrhané džínsy, čierne high heels a vlny do vlasov ou jeeeee ;-) :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak mám rada tvoje tipy na styling, Miška. Presne takto nejako si to predstavujem v lete - trocha rockersky, no zároveň žensky.

      Odstrániť
  4. Veľmi ti to pristane, mne sa takéto dymové líčenia veľmi páčia, dodá to tvári sexy výraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Peti :) Mne sa dymovky tiež veľmi páčia, ale skôr na druhých. Ja som skôr rúžová. Ale už viem, ako sa nalíčim na najbližšiu pracovnú večeru! Akurát namiesto tej medenej skúsim nejakú inú farbičku.

      Odstrániť
  5. krááásna si, ako arabská princezná s tou čelenkou na hlave :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že arabská princezná! :D Ale áno, tá čelenka (je to vlastne čiapka) robí taký look a mne sa veľmi páči. Nenosím ju často, no práve k tomuto líčeniu sa mi hodila.

      Odstrániť
  6. To je tak krásne, tak veľmi ti to pristane! 1000 lajkov a veľký potlesk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, ďakujem 1000krát za takýto milučký komentár :)

      Odstrániť