pondelok 30. marca 2015

Jarný zoznam prianí

Ahoj, kočky!

Tuším, že som si už dávno nič neželala...

A keďže sa rada obdarúvam, no nechcem to robiť hlava-nehlava, malý nákupný/želací zoznam príde vhod. Pokúsim sa ním pri nákupoch riadiť, alebo aspoň naň myslieť, keby ma nejaká tajná sila chcela zvádzať k neviazaným nákupom.
Úprimne a skromne si myslím, že až taká náročná nie som. Do zoznamu som vybrala naozaj len potrebnosti, doonca také, ktoré už mám dlhšie vyhliadnuté. A ešte musím podotknúť, že čo-to som si už stihla aj zabezpečiť.


1. Havlíkův přírodní zázrak - musím ho vyskúšať a veľa si od neho sľubujem. Čo konkrétne? Neviem. Veľa.
2. Bio Havlíkův šampon 13 rostlin - tiež si od neho veľa sľubujem. Ako iste viete, moje vlasy ma vedia poriadne potrápiť, no ja stále verím, že nájdem spôsob, ako z nich spraviť hrivu snov. Snáď mi ujo Havlík pomôže.
3. Bio Ranní maska - pán Havlík do tretice. Masky na tvár mám vo veľkej obľube, tak prečo nevyskúšať aj túto. Stačí ju mať na tvári len 3 minúty ráno. Je čistiaca, čo len vítam. Obsahuje gáfor (škoda), lenže vďaka nemu budem svieža celučký deň. Risknem to.
4. Kivvi čistiaci pleťový koktejl - túto položku mám na zozname prianí už veľmi dlho, takže nastal konečne čas ju vyskúšať. Neviete niekto, ako si poradí s odlíčením makeupu?
5. Catrice Luminous Lips Lipstick č. 130 Brigitte Loves Bordeaux - farba na obrázku vyzerá tak dokonalo a neopozerane, že aj napriek zásobe výrazných rúžov ho chcem. Len sa bojím ako bude vyzerať naživo.
6. Weleda Ratanový zubný krém - neviem presne, či si kúpim túto pastičku alebo nejakú inú, podľa toho, čo v drogérii bude v ponuke. Možno si však skompletizujem weleďácku zubnú sériu. Tuším, že mi chýba už len táto.
7. Alverde šampón a kondicionér s arganovým olejom - viete, ja tým vlasom dám všetko. Musia to konečne pochopiť a začať mi to vracať.
8. MAC Retro Matte Lipstick v odtieni Ruby Woo - ako by to bolo, keby som ho nevlastnila? Už ho pár dní vlastním a žasnem nad jeho farbou.
9. Nobilis Tilia Zubný prášok - o zúbky sa rada starám a toto ma zaujalo. Nepotrebnosť, ktorú aj tak chcem.
10. Zoeva sada štetcov Rose Golden vol. 2 - tomuto šialenstvu sa nedá odolať. Najdokonalejšie štetce v romantickom prevedení. Mám ich už všetky.
11. Kardigán - tento na obrázku sa mi veľmi páči, lenže zohnala som iný. Nevadí, hlavne, že nejaký ďalší mám, pretože je to kus oblečenia, ktorý nevyzliekam.
12. Ľahká pastelová blúzka - tých nikdy nie je dosť. Mne v šatníku vlastne ani nechýba, ale potrebujem jednu-dve nové k mojim parádnym teplákom. To, čo mám doma, k nim akosi nepasuje.

A čo váš zoznam? Zhodli sme sa v niečom?

Pekný deň!

12 komentárov:

  1. Kiwwi koktejl je teď se slevou 30% na naturals.cz. Tuším, že zasílají i na SK.
    Štětce Zoeva jsou krásné, taky jsem neodolala, na pohled jsou pěkné, ale výkon trochu průměr....vzhledem k ceně jsem čekala víc. I tak se ale chodím jimi kochat ;)
    Havlík mě láká a č. 11 má úplně stejný, koupila jsem v jednom butiku v Paříži a je to můj veliký miláček ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tuším, že keď odpíšem na komentáre, utekám na naturals a objednávam!!! Ja som zo štetcov stále nadšená, i keď najviac používam práve rad Luxe, ale Rose Golden som muela mať.
      Jee, ty si si kúpila kardigám v Paríži, ten musí byť super elegantný ;)

      Odstrániť
  2. Taak, Havlíkovu apotéku by som brala celú (mám ten maličký zázrak, ale to mi predsa nestačíí;-), Kivvi koktejl pribudol na poličku len nedávno, Zoeva štetce - musím mať!♥, Alverde šampónik mám tiež akurát nejaký v kúpeľni, no a v tých cardiganoch, v tých sa skrátka zhodneme.:-) ...vlastne aj v tých výrazných rúžoch... a vlastne - aj tak nejak všeobecne a celkovo;-)). :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Edit: Tak som išla vyskúšať to odličovanie a - milé prekvapenie, ono to fakt odličuje!:D Jasné, že zbytok špirály ešte budem musieť "zobrať pri umývaní" (čo robím aj po micelárke), ale aj tak!:-))

      Odstrániť
    2. Ty si ale zlatúšik, Dandelijon, tak si ma potešila, že si Kivvi takto promptne otesovala ;) Je jasné, že ho už aj bežím objednať :D
      Juj, a ako ma len teší, že sa takto pekne zhodneme, v kozmetike i v oblečku :)

      Odstrániť
  3. Sada od Zoevy je v mojom wishliste už dlhšiu dobu a myslím, že už je načase si nejakú zaobstarať. :) Páči sa mi aj blúzka, má veľmi peknú pastelovú farbu. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milý wiahlist :) :* Ja na jar momentálne žiaden nemám, snažím sa dať si takú materiálnu očistu, no veľmi sa mi to zatiaľ nedarí :D Z tvojho sa mi veľmi páči 4,10,11 a 12 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Donny, veď aj ja sa o tú materiálnu očistu snažím - takto, spísaním si vecí, ktoré nielen chcem, ale aj potrebujem :) Snáď sa mi podarí to veľmi s nákupmi nepreháňať...

      Odstrániť
  5. Ja používam Kivvi koktejl najradšej práve na odličovanie, aj očí, i keď treba brať v úvahu, že ja používam prírodný a minerálny makeup a bez problémov to odlíči aj očný (maskaru + tekutú linku)...vlastne rozmýšľam, či si nekúpiť ešte jedno balenie, kým je v zľave :D Šampón kupuj (či ten už cestuje? :D) Havlíkovu masku tiež plánujem vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež nad balením do zásoby rozmýšľam.:D Keď som išla po odlíčení "zmyť" tie zbytky špriály, zistila som, že už veľmi nebolo čo! A mne mejkap odlíčilo aj "neprírodný", dlhotrvajúci, takže (aj) za mňa WAU.:-) /to len taký ranný dodatok/ ;-))

      Odstrániť
    2. Dievčatá moje, naozaj vám preveľmi ďakujem za tieto slová ku koktejlu Kivvi, musím ho mať stoj čo stoj. A chcem s ním byť rovnako spokojná :) <3

      Odstrániť