štvrtok 5. februára 2015

Našľahaný Kiko Supreme

Ahoj, kočky!

Už je to viac ako rok, čo som prvýkrát navštívila predajňu talianskej kozmetiky Kiko vo Viedni. Svoj druhý nákup, o niečo menší ako ten prvý, som nedávno uskutočnila o pár stoviek kilometrov ďalej a odniesla som si nádherný lak na nechty a hrdinu dnešného článku...

KIKO, SUPREME, LONG-LASTING CREAMY EYESHADOW, 03 EXQUISITE JASPER GREEN

Ak niečo zabalíte do krásneho skleného obalu, dáte tomu zlatú čiapočku, jednoduchý nápis, môžete priložiť aj aplikátor, ocitne sa to na mojom virtuálnom zozname prianí. Takto sa na ňom ocitlo viacero monotieňov od rôznych značiek, z ktorých som zatiaľ vyskúšala len Dior (recenzia) a Kiko.


Úprimne vám poviem, že balenie Kiko sa mi páči omnoho viac ako Dior. Vyzerá elegantnejšie a dokonca luxusnejšie. Prekvapilo ma, ako pekne je usporiadaný obsah zlatej papierovej škatuľky, ktorá by mohla byť o dva centimetre užšia, no tak by musel byť kratší aj penový aplikátor.



Keď sme už pri aplikátore - ten je celkom použiteľný, kvalitný, pevný, avšak v bode, kde sa spája s vrcháčikom, resp. s predlžujúcou časťou rukoväte, nedrží dobre. Normálne nevypadáva, ale pri aplikácii tieňa na oko vyvoláva pocit nestability, čo pri líčení naozaj neobľubujem. Nie je to nič tragické, aj tak mi viac vyhovuje aplikácia prstom a rozmazávanie huňatým štetcom.


Kameňom úrazu pri kúpe tohto tienika bol práve výber odtieňa. Keďže jeden tester bol v predajni úplne prázdy (ten som si chcela pôvodne kúpiť), rozhodovala som sa medzi troma ďalšími. V konečnom výsledku si boli farby dosť podobné, ale aj tak bolo ťažké rozhodnúť sa. Nakoniec som podľahla neutrálnemu hnedo-zelenkavému s názvom Exquisite Jasper Green, ktorý má hnedý základ so zelenkavým nádychom a jemnými zlatými odleskami. 









V mojom prípade je to krásna farba na denné líčenie, ktorá nekričí, hoci je tmavšia, ale ani nepôsobí nudne. 



Mimoriadne sa mi páči v kombinácii s mojou najobľúbenejšou linkou Babydoll (YSL), s ktorou perfektne kontrastuje. 



Pozitívne hodnotím aj mäkkučkú našľahanú konzistenciu tieňa, vďaka ktorej sa s ním skvele manipuluje prstom. Pigmentácia je výborná, stačí trocha otrieť prst do farby a už sa dá maľovať. Výdržou si zatiaľ nie som celkom istá. Mala som ho na očiach asi päťkrát, pričom raz sa mi zdalo, že vydržal v skvelom stave celý deň, inokedy som si zasa všimla mierne zhlukovanie sa v záhybe oka.   Včera som ho mala tiež, pričom na pravom viečku sa mi zlial už za nejaké 4 hodiny (nie celkom, len vo vonkajšom kútiku), na ľavom držal pekne. S bázou som ho zatiaľ neskúšala, ale myslím si, že dosť záleží, koľko tieňa na oko nanesiem a svoje zohrajú aj moje mastnejšie viečka. Tienik sa mi však skvele oplatil, pretože som ho kúpila v zľave za 7,70 €.


Obsah: 3 g
Cena: 11 € (ja som ho kúpila v zľave za 7,70 €, o pár dní bol v ponuke už za 5 €)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára