nedeľa 18. januára 2015

Líčenie: Melted Ruby

Ahoj, kočky!

Včera nám nasnežilo pekných pár centimetrov a ja môžem spoza okna sledovať čistú bielu krajinu. Snežnú bielu krásu, ktorá necháva vyniknúť každú inú farbu. Napríklad aj rubínovú. Pozývam vás do krajiny, kde Snehulienka zahryzne do nádherného jablka, no to ju neotrávi. To červené jablko ju navždy spojí s jedným osudovým princom...

TOO FACED, MELTED RUBY

Už je to oficiálne. Zbláznila som sa do Melted-iek a chcem ich skoro všetky. Momentálne moja zbierka obsahuje 4 kúsky, z ktorých ste dva už videli tu a tu. Obidva odtiene sú prekrásne, pričom Peony sa stal mojím veľkým denným miláčikom. Violet je zasa kúsok, po akom som neskutočne túžila a poriadne si ho užívam. To, čo vám ukážem dnes, asi nebude pre každého. Dych vyrážajúci odtieň osudovej ženy, sebavedomej Snehulienky. Signálna červená zastaví premávku a vy pokojne prejdete. Všetky oči smerujú k jedinému bodu. K vašim brutálnym perám...


Som si istá, že názory na tento odtieň budú rôzne. Mnoho žien a dievčat by na takúto farbu len ťažko hľadalo odvahu, ale to nikomu nevyčítam. Pre mňa je Ruby ako mocná vládkyňa, s ňou sa každý musí cítiť sebavedomo a odvážne. Uznajte predsa, nevzbudzuje rešpekt?


Popisovať ju netreba, stačí sa na ňu raz pozrieť - studená červeň s výrazným modrým podtónom, mäkká ako zamat. Treba s ňou pracovať opatrne, stačí maličká kvapka, ktorá sa aplikátorom pohodlne rozloží po celých perách. Ja som v tomto líčení najskôr použila kontúrovaciu ceruzku od Essence č. 14 Femme Fatale, pretože som sa bála vykreslenia kontúr. Nakoniec som však usúdila, že bez kontúrky by to bolo lepšie.






Ruby vedľa seba neznesie konkurenciu, preto som na oči zvolila len jemú sivú kajalku a vrstvu riasenky. Dokonca aj ja som sa bála klasickej čiernej linky, aby na mojej tvári nevznikol boj o moc (pery vs. oči).





Tuším, že dnes budem veľmi napäto čakať na vaše reakcie na tento šialený odtieň. Ak sa vám bude chcieť, napíšte mi, akú najvýraznejšiu farbu ste ochotné si na pery dať.

Pekný deň!

15 komentárov:

  1. práve včera som mala metalické vínové pery a nepripadá mi to teda vôbec šialené :D uvažovala som dokonca nad kúpou tmavofialového essence rúžu z aktuálnej good girl bad girl kolekcie :D ale to by už bolo asi fakt otázne, či by som ho nosila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow, tak ja by som asi nemala odvahu na metalické vínové pery. Vínová áno, ale matná, to ešte dám :)

      Odstrániť
  2. Aach! Velmi dobre to vyzera! Ja na toto nenaberiem odvahu, ale mne ani nepristanu taketo odtiene cervenej. Skor take do tehlova. Ale ani tie nenosim, priznavam. Skratka sa potom necitim vo svojej kozi, tak sa nebudem nutit. Mam radsej nude, losos atd. Ale paci sai to prevelmi a tebe to velmi sedi. A mas krasne pery, zlatko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Juli :) Ja sa na tú farbu neviem vynadívať, tak veľmi sa mi páči. No je pravda, že nie všade by som s takýmito perami vyšla. Do mesta na nákup kozmetiky či oblečenia áno, na nákup potravín nie ;)

      Odstrániť
  3. WAU... Tak teda začala si rozprávkou o snehulienke, ale teda určite to neprezeniem, ak napíšem, že presne ako Snehulienka vyzeráš práve s týmto rúžom, bledou pleťou a linkou ;-) Neskutočne Ti pristanú výrazné farby s modrým podtonom, aktuálne som prišla na chuť bordovo - hnedým tmavým rúžom a to je teda pre mňa naozaj skok o mnoho odtieňov nahor a okolie zažíva šok :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška moja, s touto farbou sa musí každá cítiť ako Snehulienka ;)
      Super, že si prišla na chuť tmavším farbám, podľa mňa si ich môžeš dovoliť, tak to treba využiť...

      Odstrániť
  4. Moja pusa nie je vhodná na takéto odtiene, ale rada ich s úprimnou závisťou poobdivujem na tých, ktoré si ich môžu dovoliť použiť. Toto sa mi páči, navyše ti takéto líčenie veľmi pristane

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Suzi, presne viem, o čom píšeš. Ja tak napríklad u teba obdivujem množstvo trblietavých lakov, ktoré si na sebe neviem predstaviť ;) A baví ma to!

      Odstrániť
  5. Úplne ťa tá farba rozžiarila, dávno som nevidela, taký krásny odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to taký nevídaný odtieň, nie? Teda, na svete je veľa červených, ale Melted Ruby je len jedna :)

      Odstrániť
  6. Pridavam se ke vsem tem pochvalnym komentarum, protoze jinak to ani nejde. Nadhera. Uz asi bolo vsetko povedane... Tve krasne rty si zaslouzi pozornost a tento odstin se o to postara;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka, ty mi tu vždy necháš nejaký milý a povzbudivý komentár a ja ti za to ďakujem. Teším sa, že sa táto farbička tak páči :)

      Odstrániť
  7. PERFEKTNE!!Velmi Ti pristane.Ja som prave vo faze :-) ked hladam cervenu ale menej vyraznejsiu, kedze jednu uz mam a kupodivu ma bavi aj na denne nosenie :-):-)(muzov bratranec ma najprv nespoznal, sa ani necudujem ked nevnimal tvar, iba usta :-D )....
    Za mna rozhodne 1****krasa a pritom tak jednoducha
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si ma pobavila, Jani - "keď nevnímal tvár, iba ústa". Výrazný rúž je taká drobnosť, ale aké divy dokáže spraviť...

      Odstrániť
  8. Dievčatá moje milé, veľmi vám ďakujem za tieto krásne a povzbudivé komentáre. Aj vďaka vám budem svoju Ruby nosiť s hrdosťou ;)

    OdpovedaťOdstrániť