piatok 5. decembra 2014

NOVEMBER FAVOURITES

Ahoj, kočky!

Nevychádza mi časový plán, ale ani dnes vás nechcem ukrátiť o článok. Tentokrát som si pre vás pripravila mojich minulomesačných obľúbencov, ktorých síce nie je veľa, no o to sú mi milší. Pozrime sa na nich.


Bez krásnej pleti si neviem predstaviť deň. Stav mojej pleti je momentálne veľmi stabilizovaný a ja som včerajšok prežila komplet bez mejkapu a ešte som si povedala, že ako dobre tá moja pleť vyzerá. Keďže ešte stále mám na sebe zvyšky dovolenkového slniečka, mohla som nosiť tmavší odtieň a ľahšie zloženie makeupu - ideálny čas na výborný ľahulinký mierne až stredne krycí makeup Face and Body Foundation od MAC.
Zvyšok dekoratívnych obľúbencov vás asi veľmi neprekvapí. Je medzi nimi najkrajšia a najúžasnejšia tekutá linka Babydoll od YSL, ktorou ste sa mohli pokochať už v dvoch líčeniach (tu a tu), či matný rúž v ceruzke ColorDrama od Maybelline, s ktorou som spravila kompletné líčenie. Čierny obal s názvom Chanel som vám ešte neukazovala, ale recenzia sa pomaly pripravuje, je nový lesk, ktorý momentálne používam najčastejšie na bežné nosenie, pretože je nenápadný a niekedy je nenápadnosť najlepším riešením.


Zvláštne, že tento mesiac sa mi v obľúbencoch nevyskytuje žiaden výrobok v starostlivosti o pleť. Asi viem prečo. Na čas som "vysadila" kozmetiku Dr. Hauschka, pretože chcem otestovať pár výrobkov, ktoré sa mi v zbierke nahromadili, a keďže som tou kozmetikou už celkom slušne rozmaznaná, len tak ľahko ma niečo nepresvedčí. Ocitol sa tu však narýchlo šampón Biopha Nature, ktorý ma zlákal v dm-ke, a hoci z mojich vlasov nespravil žiarivú hrivu (zatiaľ), veľmi pekne sa o ne stará. Som zvedavá, čo si budem myslieť, keď prídem ku dnu.
Ako každý rok, aj teraz ma s každým mínusovým stupňom trápi suchá pokožka tela. Dokonca sa mi zdá byť ešte suchšia ako pred rokom, a tak na ňu musím myslieť nielen po každom sprchovaní, ale niekedy aj ráno či v priebehu dňa. Je to trocha otrava, ale beriem to tak, že je ten správy čas znížiť zásoby telových mliek a olejov. Momentálne sa oddávam hustému výživnému telovému mlieku Atoderm Créme od Biodermy. Používala som ho už minulý rok, kedy sa mi zdalo byť veľmi husté a výživné. Teraz? Normálne mi nestačí a aj keď sa hojne nakrémujem dvakrát za deň, stále sa mi na lýtkach objavujú suché šupinky.


V dekoratívke to bolo farebne pekne jesenné a inak tomu nie je ani pri lakoch. Za svojich novembrových obľúbencov som si vybrala tmavofialového krásavca od Ciaté a neskutočne krásny kúsok značky Alessandro, ktorý vám už čoskoro ukážem v plnej kráse.
Konečne sa mi podarilo nájsť vyhovujúcich parťákov na ústnu hygienu - zubné pasty Dr. Hauschka (na fotenie som vybrala tú s mätovou príchuťou, ktorá mi o jeden lístoček mäty viac zachutila) a novú kefku Curaprox Smart s malou hlavičkou. Znova sa teším zo zúbkov s hladučkým povrchom.
Miniatúrka očného séra Shiseido ma natoľko zaujala, že som vám napísala celú recenziu a právom si zaslúžila miesto v dnešnom príspevku. Z mojej strany veľká spokojnosť.
Posledným obľúbencom sa trocha netradične stal čaj. Vynikajúci čaj s "pelendrekovou" príchuťou, ktorý som pre istotu neminula celý a pár vreciek si šetrím na horšie časy.


Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára