nedeľa 7. decembra 2014

Líčenie: YSL tyrkysové trblietky

Ahoj, kočky!

Prajem vám krásnu druhú adventnú nedeľu, ktorú, verím, že prežijete v pohode, oddychujúc a možno trocha prezerajúc blogy. Ja som sa rozhodla advent prežiť v slávnostnej atmosfére, ku ktorej patrí aj slávnostné líčenie. V mojom podaní bude plné trblietok a žiarivých pohľadov. A hoci dnes bude tých trblietok máličko, žiariť budú poriadne.



Rozhodla som sa pre prírodné základné odtiene na celej tvári. Fotky celej tváre som však nakoniec zmazala, pretože blogger mi na nej spravil bledomodré pery a vyzeralo to viac než divne. Aj tak verím, že podstata tohto líčenia sa dá vytušiť z očí, tie sú tu dominantné. 
Takže ešte raz - prírodné odtiene na celej tvári. Bronzer na líčkach, neutrálny, trocha karamelový rúž na perách, karamelový očný tieň na celom pohyblivom viečku. Zábavná časť prichádza na záver, keď si do vnútorného kútika oka prstom jemne vklepem prenádherný svetlotyrkysový tieň plný trblietok z paletky YSL č. 11 (tieň je ten podlhovastý v strede paletky).

Líčenie som sa snažila nafotiť z viacerých uhlov a fotky som dala do koláží, aby ste si mohli tú trblietavú hru lepšie predstaviť. Z diaľky všetko vyzerá veľmi nenápadne, ale pri bližšom kontakte už vidno trblietavé záblesky, ktoré z líčenia robia hravé divadielko. Tento tienik sa mi mimoriadne páči a zdá sa mi byť dosť variabilný. Oživý každé líčenie a stačí ho len troška, aby očiam dodal nový rozmer.



Keďže som opäť zabudla tiene v paletkách označiť, aspoň vám popíšem, ktoré som použila. Z paletky Cocolate Bar od Too Faced som využila tieň Salted Caramel (prvý tieň v druhom rade) na celé pohyblivé viečko a tieň Milk Chocolate (tretí tieň v prvom rade) na tieňovanie v záhybu oka. Tieň z paletky YSL je jasný, nie?


PS: Ospravedlňujem sa za menej kvalitné fotografie, ktoré chytili nádych dooranžova. Líčenie bolo fotené pri umelom osvetlení a nech som s foťákom manévrovala akokoľvek besne, lepšie sa mi to nafotiť nepodarilo. Toto trápenie teraz v zime poznáme asi všetky.

Budem rada, ak mi k líčeniu zanecháte nejaký komentár, či sa vám páči alebo nie, prípadne ako by ste tento nádherný trblietavý tieň nakombinovali vy. Ja budem zatiaľ premýšľať o treťom adventnom líčení.

Pekný deň!

10 komentárov:

  1. Podobné trblietky mám z Kryolanu :) Ako si spokojná s paletkou Too Faced?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó, naozaj? Tú značku mám rada, ale momentálne k nej nemám prístup.
      S paletkou TF som nadmieru spokojná. Tiene sú krásne maslové, pigmentované (až na ten svetloružový a fialový hneď vedľa neho, tie sú slabšie), voňajú a skvele sa s nimi pracuje. Plusom je, že obsahuje perfektné odtiene matných tieňov, takže ja paletku používam skoro denne. Ak máš záujem, na blogu už bola aj recenzia paletky, aj článok s tromi rôznymi líčeniami.

      Odstrániť
  2. Jemné trblietky nikdy neuškodia :) krásna Chocolate Bar paletka
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha mikulášska Giveaway o limitku Alverde a make-up Catrice.
    www.mybeautygram.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si myslím, Niki, hlavne teraz v zime sú trblietky vítané :) Na "čokoládku" nemám čo dodať, je úžasná...
      A ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  3. Trblietky sú noozaj nádherne, krásne na očiach, páčia sa mi. Ja ako milovníčka výrazného líčenia očí, by som určite neostala pri tomto líčení a Chocolate Bar je užasná !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda, že tá paletka YSL nie je moja, ale sestrina, inak by som tieto trblietky používala zrejme dosť často :)
      Chocolate Bar je naozaj úžasná, stále si ju užívam a teším sa z nej rovnako ako keď som si ju prvýkrát otvorila. Hm, prvá čokoláda, ktorú mám otvorenú a ešte som ju nezjedla :D

      Odstrániť