piatok 1. augusta 2014

NOTD: Lúče

Ahoj, kočky!

Viete, čo ma hnevá? Toto leto sa so mnou nepekne zahráva. Nie a nie si ho poriadne užiť, dokonca aj tie slnečné lúče sa predo mnou akosi skrývajú. Jarné opálenie sa z mojej pokožky už načisto vytratilo a to letné nedokážem chytiť. Nebola preto iná možnosť, ako si pár lúčov ukoristiť len pre seba. Aspoň na niekoľko dní. Vznikla z toho táto jednoduchá manikúra.


Nad farbami lakov som ani dlho nerozmýšľala. V poslednom čase sa dosť vyžívam v broskyňovom odtieni laku z minuloročnej limitky Essence Floral Grunge. Ten lak je skvelý aj v tom, že napriek celkom častému používaniu sa dosť pomaly míňa a ten odtieň, tej je jednoducho dokonalý. A parádne sa leskne aj bez nadlaku.
V druhom odtieni som mala taktiež jasno - svetloružový holografický iROSEdescent z limitky Catrice Haute Future. Ten som naniesla na prostredník, prsteník a malíček v jednej vrstve. Palec a ukazovák dostali po dvoch vrstvách broskyňového laku a nadlak.



Na nechty s holografickým lakom som nalepila tenké ozdobné pásiky do tvaru trojitého lúča, na každý necht v inom smere. (Inteligentne som zvolila transparentný holografický pásik, aby ste to nemohli vidieť.)

Nechty s páskou som prelakovala silnejšou vrstvou broskyňového laku a pásiky som hneď z nechtov odstránila.


Nepodarilo sa mi to dokonale, ale celkom pekne, takže po zohľadnení svojich zručností som bola s výsledkom dosť spokojná. 




Použité laky a pomôcky:


Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Tyhle jsou hodně povedené a hezky jemné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Caroline :) Keď sa spoja dva krásne laky, tak je aj výsledok fajn, nie? Obidva ich mám veľmi rada.

      Odstrániť
  2. Nika, priznám sa, že po pásiku som túžila aspoň 3 roky, ale nevedala som zohnať. Potom som skúsila objednať na www.bornprettystore.com a už ho mám. Ak ale nechceš objednávať, mám tajný tip: na jeseň bude značka Essence obmieňať časť sortimentu a pribudnú tam aj pásiky (malo by to byť trojbalenie), takže konečne budú bežne dostupné :D To teda trvalo, nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásné!:)

    www.lovies47.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je tak krásný :) Odstín toho Essence je famózní, taky tyhle odstíny ráda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, áno, nielen odtieňom, ale aj kvalitou a jednoduchosťou lakovania je to môj veľký obľúbenec. Spomínala som už, že ho lakujem pomerne často a on sa míňa len veľmi pomaly...?

      Odstrániť