nedeľa 24. augusta 2014

Líčenie: Sporty glamour

Ahoj, kočky!

Vylovila som pre vás jedno líčenie, na ktoré som už aj zabudla. Natrafila som naň vlastne náhodou, keď som hľadala nejaké obrázky, takže dnešný článok s líčením je zachránený. Inak by som pre vás nič nemala, keďže môj foťáčik stále štrajkuje a nemá ho kto odviezť k doktorovi.
Možno to niektoré z vás prekvapí, ale takto som sa nalíčila k športovému outfitu. Pre niekoho to môže byť príliš, ale ja som vlastne nemala na výber. V niektorých kúskoch totiž vyzerám ako decko, preto sa musím aspoň mejkapom nejako "zdospeláckieť". Čuduj sa svete, kombinácia športového oblečenia a výraznejšieho glamour líčenia sa mi fakt páčila a cítila som sa tak veľmi dobre.

Postup:
  1. Pleť som zjednotila ľahučkým Eau de Tein, ktorý pleti dodal svieži denný vzhľad.
  2. Tmavšie miesta v očnom okolí som rozjasnila tekutým korektorom Catrice.
  3. Obočie som zvýraznila setom na obočie Oriflame (na fotenie sa nedostavil).
  4. Ako bázu pod očné tiene som použila Color Tattoo v odtieni Permanent Taupe, na ktorý som prikladaním štetcom naniesla ružovo-hnedý (mauve) tieň z paletky Dior Golden Snow (vľavo dole v paletke). Na ten som ešte naniesla tenučkú vrstvu svetloružového tieňa (vľavo hore v paletke).
  5. Záhyb viečka som prešla niekoľkými ťahmi blendovacím štetcom s trochou Color Tattoo zmiešaného s ružovo-hnedým tieňom.
  6. Tenším štetcom som na spodné viečko naniesla tmavý sivý tieň (vpravo dole v paletke) a pretiahla ho až na vonkajší okraj horného viečka.
  7. Štetčekom na očné linky som na horné viečka pozdĺž rias naniesla jednu vrstvu gélových liniek Maybelline.
  8. Na riasy jedna vrstva riasenky Wah wah woom.
  9. Namiesto lícenky som tentokrát použila trocha ružovkastého rozjasňovača Essence.
  10. Na pery som použila obľúbenú kombináciu krásneho oranžového rúžu Dermacol s leskom Apocalips od Rimmel v svetlunkom nude odtieni.
Čo si myslíte o takejto kombinácii športového oblečenia a výraznejšieho, skoro večerného líčenia? Ako sa líčite k športovému oblečeniu vy?










Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Zbožňujem trblietavé líčenie a toto sa ti veľmi podarilo :))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Daniela, mne samej sa to veľmi páčilo :) Kombinácia sivo-hnedej sa mi zrazu zdá dosť zaujímavá.

      Odstrániť
  2. Veľmi pekné líčenie a ešte krajšia žena :)
    S pozdravom Sue.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sestře se zalíbil ten tekutý make up od Loreálu tak jí ho budu kupovat, co se líčení týče moc nemusím třpytky, ale jinak je moc pěkné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S mejkapom som veľmi spokojná, tak dúfam, že bude aj sestra. Tiež nie som až tak na trblietky, ale tu mi fakt nevadili, lebo boli nenápadné :)

      Odstrániť