piatok 25. júla 2014

NOTD: Two tone caro

Ahoj, kočky!

Je škoda mať doma toľko lakov, koľko nemôžete za celý rok nielenže minúť (haha), ale ani všetky použiť. Presne to u mňa zažil set Pupa Degrade. Chudáčik, nepovšimnutý sa ukrýval v svojom papierovom domčeku, kým Aknelka nedostala nápad. Nechcelo sa jej setík použiť podľa popisu, vymyslela si naň takú malú kulehu.

Samotný láčik fialkáčik je tak krásny, že nepotrebuje pomoc od nikoho ďalšieho, aby sme si ho všimli. Ja viem. No ale čo mám robiť, keď ten jeho "vylepšovák" za ním všade sliedi? To ho mám nechať stranou? Na to ja veru srdce nemám. Tak som si ich vzala obidvoch do parády. Najprv som namaľovala jednu vrstvu fialkáča.


Potom druhú vrstvu fialkáča. (Počkať, to on je fakt takýto nádherný? Poprosím si ním vymaľovať steny, gauč i skriňu.)



Na rad prišla zázračná fialová vodička, ktorá z fialkáča spravila flanelovú dečku. Len tak, pásik sem, pásik tam, kárované nechty mám.





Celkom sa mi tento postup zapáčil a nabudúce vyskúšam bodky :)

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. super nápad, ja som hneď pozerala, že ako že si to spravila!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevyšlo mi to nejako krásne, ale je to celkom zaujímavé, nie? Mňa to pobavilo a už sa teším, ako si spravím bodky :D

      Odstrániť