nedeľa 8. júna 2014

Magická 313-ka

Ahoj, kočky!

Máte chuť na trocha tajomna? Ak áno, robíte dobre, pretože dnes vám chcem ukázať jeden lak, ktorý mám v zbierke už niekoľko rokov, ktorý som už párkrát skoro vyhodila a ktorý som práve nanovo objavila. A ktorý rozhodne stojí za obzretie.

MISS SPORTY, CLUBBING COLOURS Č. 313

Viete, čo robím pri písaní týchto riadkov? Schádzam kurzorom dole-hore po stránke a neviem sa odtrhnúť od tej neskutočnej farby, ktorú vám dnes chcem opísať. Opisovanie bude zrejme dosť ťažké, pretože ide o dosť zvláštny kúsok. Ako som písala vyššie, už som ho chcela párkrát vyhodiť, lebo mi na ňom niečo nesedelo. Chvíľami mi dokonca vadil. Keď však spätne rozmýšľam, čo mi na ňom vadilo, bola jeho konzistencia. Áno, mám ho už niekoľko rokov, takže je logické, že zhustol, no čo si pamätám, hustý musel byť už od začiatku. Potom je tu ten nešťastný hustý štetček, s ktorým je lakovanie niekedy poriadne trvdý oriešok - lak je totiž nielen na nechoch, ale hlavne na kožičke okolo nechtov. Okej, stačí trocha viac pozornosti a zručnosti a ide to, ale aj tak, od laku jednoducho chcem aj ľahkú aplikáciu. Farba však zmazáva všetky spomínané nedostatky. Nemôžem si pomôcť, ten temný odtieň fialovej s poriadnou dávkou modrej je tak úchvatný, že strácam reč. Fialový shimmer tomu dodáva tú správnu hĺbku a mne sa do nej ponára zrak. Fotky nižšie sú všetky fotené s bleskom, pretože len tak som mohla zachytiť celú jeho krásu a zabuda som pritom na fotky bez blesku. Vtedy sa lak ukazuje viac vo fialovej s bordovým podtónom. Páči sa mi aj to, že v určitých uhloch vyzerá až čierny a teba sa mu bližšie prizrieť, aby sme sa ním mohli pokochať. Čo naň poviete?
Obsah: 8 ml
Cena: cca 1,79 €





Pekný deň!

8 komentárov:

  1. indigové laky sa mi páčia, len predstava fotenia ma straší, keďže sa nedá zachytiť farba :-/ tak vlastním len jeden od Constance Carroll

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) S tým fotením je to problém, to áno. Pri tomto laku by som si želala, aby naň stále svietilo umelé svetlo a aby stále vynikala jeho farba :D

      Odstrániť
  2. Vyhodiť takýto krásny lak? To by bola škoda, je pravda, že takéto farby sa ťažko fotia, ale aj tak verím, že je dokonalý a tiež mám ten indigový d Constance Caroll, ale takéto farby si nechávam skôr na jeseň a zimu, teraz sa teším z nových farbičiek hlavne od Astoru :)
    Missy z LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď sa naň dívam takto na fotkách, som rada, že som si ho nechala. A zaujímavo na ňom vyzerajú všelijaké efekťáky :) Inak, neviem, čo ma to teraz pochytilo s tmavými farbami, no už som si pretriedila všetky laky a vybrala si veselšie odtiene...

      Odstrániť
  3. krásny odtieň :) ja žiaden podobný nevlastním, ale veľmi by sa mi páčil na zimu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na zimu bude takýto lak ideálny. Už som ho zatvorila do škatule na zimu :)

      Odstrániť
  4. to je nadhera.. mam jeden podobnej farby, ale s perletou.. ale tento je omnoho krajsi.. Ja mam take odtiene rada na jesen alebo v zime.. teraz hlavne pastelove, alebo neonove.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď si predstavím, že som ho chcela vyhodiť... Je fakt krásny a teším sa, ako si ho zasa na jeseň a v zime užijem. Už som sa totiž dostala do "normálu" a lakujem letnejšími farbami. Neviem sa dočkať, keď vylovím obľúbené letné korálové odtiene :)

      Odstrániť