streda 18. júna 2014

Hello Marshmallow!

Ahoj, kočky!

Sľúbila som vám veselšie farby nechtíkov a ja sľuby rada plním. Tu ich máte.

ESSENCE, COLOUR & GO, 149 HELLO MARSHMALLOW!

Dlho som s týmto lakom otáľala, dlho. Pritom to vôbec nechápem, pretože jemná fialková patrí k farbám, ktorá ma pri lakoch okamžite zaujme. Zvláštne je, že to potom vždy trvá, kým si ju na tie nechty dám. Platí to u všetkých mojich fialkových lakoch.
Povedzte mi, kto by odolal takejto chutnučkej farbičke. Fialková je rozkošnejšia ako ružová a zaujímavejšia ako tmavá fialová. Ak trafíte správny odtieň, bude sa vám hodiť k svetlej i opálenej pokožke. Hello Marshmallow sa fo fľaštičke javí dosť kriedovo, no netreba sa báť, na nechtoch je to už pekná krémovka. Obsahuje množstvo modrých, občas dokonca tyrkysových, mikročiastočiek a kde-tu sa mihne aj ružovo-červený odlesk. Viac je to zasa vidno vo fľaštičke, na nechtoch už menej, ale na slnku je tento shimmer badateľný. Lakuje sa dobre, kryje v dvoch vrstvách, nepruhuje a vôbec nezanecháva lysynky. Pri tomto odtieni ma to silno láka k nail artu. Hoci som tentokrát žiadny nerobila, pridala som naň jeden novučký topper, ktorý vám však ukážem niekedy nabudúce.
(Dnes som to nejako rýchlo zhrnula. Podstatné sú však fotky, nie?)
Obsah: 8 ml
Cena: 1,69 €






Pekný deň!

2 komentáre: