streda 21. mája 2014

Toto som vyhrala a toto objednala

Ahoj, kočky!

Čo som vám to v pondelok písala? Že pondelok je vlastne fajn, nie? A že je! Mne sa v pondelok stalo toto: Poobede k nám zavítala pani poštárka a priniesla mi dve bublinkové obálky plné prekvapení, na ktoré som sa ja už pár dní tešila. Ako prvú som otvorila tučnejšiu obálku, ktorú mi poslala najmilšia Dandelijon. Boli v nej tie najsladšie prekvapenia. Vyhrala som u nej totiž súťaž, ktorej hlavným hrdinom bol kávičkový láčik na nechty PRITI NYC. Niekto ma musí mať naozaj rád, pretože ja som si tak obrovitánsky priala tento lak vyhrať, preto si viete asi predstaviť, ako som sa zo správy o výhre tešila. Tešivý stav vo mne pretrvával pár dní a práve v pondelok vyvrcholil. Najlepšie to vystihuje výrok nášho malého krstniatka pri zočení obsahu tohto balíčka: "Prečo sa tak vytešuješ?" Je to jasné, však? Okrem vytúženého laku sa z obálky vyhrnula aj kávičková čokoládka, maličká milučká tuba s telovým balzamom a obrúsok napustený sójovým odlakovačom. Všetko som to v svojich predstavách túžila niekedy vyskúšať (na Dr. Hauschku sa pomaličky pripravujem, chcem vyskúšať niekoľko ich výrobkov a tento telový balzam bude super začiatok). Potešil ma aj milý odkaz od Púpavky... Ešte raz VEĽMI ĎAKUJEM za túto výhru.


 V podstatne tenšej obálke sa skrýval môj prvý, vyslovene miniatúrny, nákup na bornprettystore.com. Nebola som si istá, ako celý nákup prebehne, tak som sa uskromnila a objednala som si dlho-predlho obdivované nalepovacie pásiky na nail art a dva druhy vodolepiek. Som zvedavá, či niekedy niečo z toho použijem alebo to budem len skladovať. Trocha som sa možno prepočítala s tými pierkovými vodolepkami, pretože na moje štíhle nechtíky je to fakt veľkosť XXXL. Každopádne teraz aspoň viete, že je tu možnosť nail art článkov. Tento e-shop v blízkej dobe opäť využijem a možno sa aj trocha rozšupnem :)


Páčil sa vám môj pondelok?

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Jejéj, Aknelka, to je milé!:-) Teším sa s tebou a dodávam, že si teda dokonalým príkladom toho, že keď po niečom silno túžime, tak sa nám to splní. ♥ Krásny víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, chcela som ti napísať mail, ale akosi som nestíhala. Tak si teda sama zistila, že výhra sa ku mne šťastne dostala a už sa z nej aj teším :) Naozaj to vyšlo perfektne - po laku som naozaj veľmi preveľmi túžila a on si ku mne našiel cestu. Ďakujem. Aj tebe krásny víkend :)

      Odstrániť
  2. Lak je moc krásný! Mně se od priti taky jeden líbil (viděla jsem ho taky u dandelijonky), ale bohužel to byla limitka a už jsem ho nikde nesehnala :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som si prezerala odtiene Priti lakov, bola som veľmi milo prekvapená tým výberom. Teraz už len miniem pár fľaštičiek tej mojej mega zbierky a môžem dokupovať "zdravšie" varianty... :)

      Odstrániť
  3. priti nyc jsem vyzkoušela, mají báječný odlakovač!

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť