nedeľa 20. apríla 2014

Rúž Caresse

Ahoj, kočky!

Verím, že si všetky užívate pohodu doma alebo s priateľmi, tak dnes vás nebudem trápiť siahodlhými recenziami. Napokon, článok publikujem dosť neskoro. Poznáte to, rodinná návšteva.
Ukážem vám len jeden veľmi príjemný rúž na pery, ktorý som ešte koncom minulého roka vyhrala. Výhra ma veľmi potešila, pretože rúžik mi prišiel v nádhernej fuchsiovej farbe, a ja také teda môžem.

L`oréal, rúž Caresse, 202 Impulsive Fuchsia

V zahraničí som dlhšiu dobu obdivovala lesky a rúže Caresse, len som sa akosi nevedela odhodlať nejaký si kúpiť. Dobre som urobila, pretože na Slovensku som ich po čase našla, dokonca o niekoľko eur lacnejšie. V prvom rade ma zaujali obaly. Ani neviem, či sa mi viac páči balenie rúžu alebo lesku. Odtiene boli v tomto prípade pre mňa druhoradé. Predtým, ako som vyhrala rúž, kúpila som si lesk v nádhernej tmavorialovej farbe, ktorý som dosť nosila v zime (o ňom možno niekedy viac). Rúž sa mi zasa hodí do letného šminkového arzenálu. Odtieň Impulsive Fuchsia je skutočne fuchsiový s modrým podtónom. Je to teda chladný odtieň, ktorý sa mi hodí v každom ročnom období. Prekvapila ma však konzistencia. Nie je to totiž klasický rúž, ako skôr slušne pigmentovaný balzam. Preto pozor, ak by ste si ho kupovali v domnení plne krycieho efektu. Na perách je úplne ľahučký, krásne hydratačný, mne sa páči aj tá farba. Skutočne sa skvele nosí a už vidím, ako si ho v lete budem na pery "patlať" namiesto balzamu.
PS: Ak sa poriadne zapozeráte na predposlednú fotku, dúfam, že sa nezľaknete. Tie fľaky a čudné efekty na tvári mi spôsobil jeden mejkap, ktorý vám čochvíľa predstavím. Preto si tento desivý pohľad uchovajte v nejakej tajnej zásuvke mozgu, aby ste si ho mohli pripomenúť, keby ste mali cestu okolo regála s mejkapom značky... Už už sa to dozviete :)






Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Ta farba je dokonalá! Škoda, že mne takéto ruže nepristanu :(


    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na perách je pekný. ale nemám rada balzamoidné rúže, od rúžov očakávam práve sýtosť a čo najlepšiu výdrž.
    a som zvedavá na ten makeup. určite sa mu vyhnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám radšej klasické rúže, ktoré sú pekne sýte. Takéto balzamoidné ale často používam v práci namiesto klasického balzamu, keď chcem pery hydratovať a zároveň sa aj upraviť (a hlavne keď sa nestíham pozerať do zrkadla...) :D

      Odstrániť
  3. vyzerá byť pekny :) kolko ťa vyšiel ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento som si nekupovala, vyhrala som ho v súťaži na fb :)

      Odstrániť
  4. Tiež ho mám, ale iný odtieň, s ktorým sa veľmi netrafila, ako s odstupom času zisťujem..:) A na makeup som tiež zvedavá..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak mi nesadne odtieň (aj s odstupom času, hihi), okamžite miešam. Na nedobrý rúž dám lesk, ktorý ho upraví, nevhodný lesk zasa doupravujem lepším rúžom. Veľakrát je mi tie veci ľúto vyhodiť, keď sa s nimi môžem trocha pohrať a možno pre ne nájdem využitie :)
      A ten mejkap... hrôza. Keď vidím túto fotku vyššie, je mi nanič. Ale nech viete, čo to robí.

      Odstrániť