nedeľa 13. apríla 2014

Luxury Lacquers: Plum Me Up Scotty

Ahoj, kočky!

Po dlhšej dobe vám dnes prinášam ďalšieho zástupcu lakov z úžasnej limitkovej kolekcie Luxury Lacquers od Catrice. Pozrieme sa na zúbky (odlesky) nádhernému holografickému krásavcovi, o ktorom si myslím, že by ho mala vlastniť každá milovníčka lakov.

LUXURY LACQUERS: PLUM ME UP SCOTTY

Už ani neviem, čo by som o týchto nevšedných lakoch písala. Neustále ich len chválim, no nedá sa mi inak. A to sa vám priznám, že vo fľaštičkách na mňa nepôsobili nejako zvlášť okúzľujúco. Keď ich však mám na nechtoch, neviem sa na ne vynadívať. Aj "Scotty" je ten prípad. Spočiatku nenápadný láčik, ktorému možno ani neviete prísť na meno - je to sivá, striebristá či nenápadná fialová? Hrá však všetkými spomenutými farbami, ktoré sa vzájomne prekrývajú a na nechtoch spoločne vytvárajú jemný odtieň vyblednutej fialky, no obohatený o luxusné odlesky farebného spektra. Na tomto laku ale mimoriadne oceňujem ten zvláštny, avšak stále dostatočne slušný (rozumej nositeľný v každej situácii) základný odtieň. Tým jeho superlatívy ešte nekončia, pretože sa jednoducho lakuje, má skvelú konzistenciu i šikovný aplikátor a výdrž - spoločne s nadlakom Insta-Dri som ho na nechtoch nosila neporušený 10 dní!!! Slová sú vyčerpané, nech prehovoria fotky...







foto v tieni

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára