nedeľa 30. marca 2014

Luxusný NEW IN

Ahoj, kočky!

Verím, že všetky prežívate krásny víkend, ktorý by som vám rada spríjemnila aj ja. Dnes ukážkou svojho nedávneho nákupu, ktorým som si splnila niekoľko jarných kozmetických prianí (jasné, že nie všetky, lebo tých prianí mám v zásobe ešte tooooľkoto). K výrobkom pripíšem krátky komentár, ale neberte to ako recenziu, ide skôr o moje prvé dojmy.


DIOR, DIORSHOW MONO, TRIANON EDITION, 427 OPALINE

Po vyjdení jarnej Dior limitky Trianon som si robila zálusk len na lícenku a paletku tieňov, ktorú som dlho zháňala kadekde na internete, až som si ju nakoniec kúpila za nehoráznu cenu v parfumérke. Kým som pri stojane čakala na predavačku, vyskúšala som aj lícenky (tie však skoro vôbec nefarbili) a zelenkavý monotieň. A v tej chvíli som zaváhala. Tienik bol tak pekný, že som si skoro nekúpila paletku, ale len tienik. Napokon som od prvotného plánu neupustila, no zelenkavý drobec ma stále mátal. Pri prvej možnej príležitosti som ho však ukoristila, a teraz sa veľmi teším z nazoaj krásneho jarného odtieňa. Jeho kráse sa nedá nič odoprieť, mrzí ma len to, že v tejto jarnej limitke sa kvalita tieňov akosi znížila. Nie sú tak výdatne pigmentované ako všetky ostatné, čo doma mám. Na dennom svetle tieň až tak neukáže svoju krásu, ale večer pri dopade umelého osvetlenia na jeho povrch, sa krásne rozohrá a zvýrazní. Kúpu neľutujem a teraz na jar ho aj dosť využijem.
Obsah: 2,1 g
Cena: cca. 30 €





DIOR, DIORSKIN NUDE TAN LIGHT, 002 SUNLIGHT

Ani neviem, čím pri tomto púdriku skôr začať. Dlhšie som ho obzerala, zvažovala, či ho potrebujem, či nie, či ho využijem atď. Poznáte to iste samy, neodolala som. A teraz som nadmieru spokojná. Skúšala som ho použiť ako klasický púder na celú tvár. Čo spravil? Spravil mi na tvári nádherný teplý opálený vzhľad. Ale nič také, že biely krk a oranžová tvár. Nejako zázračne mi pleť jednoducho "oteplil". Skvelé! Použila som ho aj ako bronzer - na takého použitie je pre mňa tento odtieň síce prislabý, ale aj tak to bolo fajn, tvár by som ním síce nevykontúrovala, ale ten teplý nádych tam bol. Pozor, obsahuje drobučké trblietky, no nemusíte mať strach, že by ste sa ligotali ako diskoguľa. Normálne to nevidno, len pri pozornom skúmaní. Púdrik sa stal hneď mojím miláčikom a okrem neho aj priložený kabuki štetec, ktorý je mäkkučký a veľmi príjemný. Predáva sa v 4 odtieňoch, medzi ktorými si každá nájde svojho najlepšieho kamoša.
Obsah: 10 g
Cena: cca. 50 €





YSL, FLOWER CRUSH PALETTE, ROSY BLUSH

Povedzte, mohla som netúžiť po niečom (hocičom) v tak krásnom obale? Z jarnej limitky YSL som túžila aj po tých prenádherných očných tieňoch, ale oželela som ich, pretože mi všetobecne nevyhovuje ich slabšia pigmentácia. Lícenku som však musela mať aj keby čo bolo. Všetko je na nej krásne, obal i samotný odtieň, len nechápem jednu vec. Prečo odtieň v paletke nie je zhodný s tým po nanesení? V paletke vyzerá tak sviežo broskyňovo-lososovo, na ruke si všimnete len chabý chladný ružový náznak. Je pravda, že foťák trocha farby spapal, ale aj tak na mojich lícach veľmi nevynikne. Mám pocit, že si ho budem musieť nechať na zimu...
Obsah: 4,5 g
Cena: cca. 60 €





Splnili ste si aj vy nejaký zo svojich jarných kozmetických snov?

Pekný zvyšok víkendu!

8 komentárov:

  1. Fakt luxusné kúsky a nádherné. Strašne som chcela YLS rosy blush, presne pre tú jej krásnu farbu broskynkovú, no keďže na pleti je úplne iná, tak si ju asi nevezmem, neviem, váham, ale aj tak je pekná :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak ti nevsdí kupovať kozmetiku "do zbierky", tak si to kúp, len musím ešte upozorniť, že tá lícenka má celkom výrazné strieborné trblietky. Niektoré kočky si to kúpili skôr ako rozjasňovač… ;)

      Odstrániť
    2. je krásna, určite ešte porozmýšľam. Je u nás dostupná, kde si ju kupovala prosím?

      Odstrániť
    3. Juuj, ja som ju kupovala sž vo Švajčiarsku. Ale popozeraj ju aj na nete, či nenatrafíš na lepšiu cenu.

      Odstrániť
  2. Krásne vecičky!

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Áno, áno, len škoda, že na líčkach nie je tak výrazný ako v krabičke…

      Odstrániť