utorok 11. marca 2014

Lavera čistiace mlieko 2 v 1

Ahoj, kočky!

Či už sa skrášľujete  šminkami alebo nie, krásnu čistú pleť chce mať každá. Skúšame množstvo gélov, pien, pílingov, gomáží, emulzií a veríme, že po ich použití bude pleť čistá. Mne bolo dlho celkom jedno, čo za prípravok mi pleť vyčistí. Zo všetkých vyskúšaných mi najviac vyhovoval penový odličovač. Chcela som však opäť vyskúšať niečo nové, pokiaľ možno prírodné, a tak som siahla po mne sympatickej značke Lavera. Značka a jej výrobky na mňa pôsobia dosť dôveryhodne, len akosi neviem, či ma celkom presvedčili aj v prípade tohto odličovacieho mlieka.

LAVERA, ČISTIACE MLIEKO 2 V 1

Prísľub obsahu bio jojoby a bio bambuckého masla v mojej hlave okamžite vyvolal túžbu vlastniť tento odličovák a očakávať od neho snáď aj menšie zázraky. Detailnejší pohľad na ingretiencie to len utvrdil. V tomto smere je mliečko celkom mňamka. V ďalšom kroku ma zaujalo nielen svojím rastlinným pôvodom, ale aj spôsobom možného použitia. To je totiž možné nasucho nanesením na tvár a stieraním kozmetickým tampónom, ale aj s vodou ako umývaciu emulziu. Vyskúšala som obidva spôsoby a viac mi vyhovovalo použitie s vodou. Najčastejšie som ho používala večer v sprche, aby som z tváre dostala väčšinu mejkapu. No, väčšinu, lebo aj po dlhšom zmývaní bolo čo dočisťovať micelárnou vodou. Aby som bola konkrétna, tak takto si poradí s mejkapom:

  • jemnú vrstvu mejkapu dostane z tváre poľahky, avšak aj v tomto prípae treba dočistiť micelárkou,
  • silnejšiu vrstvu mejkapu, hutnejší mejkap z tváre neodstráni, musí nasledovať dôkladné dočistenie,
  • očný mejkap rozmaže pod oči, s riasenkou má problém,
  • predpokladám, že s vodeodolnou riasenkou ani nepohne (je to len predpoklad, keďže žiadnu vodeodolnú riasenku nemám, nemohla som to vyskúšať),
  • ak však odličuteje oči nasucho (stieraním na navlhčenom tampóniku), tiene a očné linky odstráni; dať dole riasenku sa mu podarí po dlhšom úsilí.
Po prvom otvorení ma trocha zmiatla jeho vôňa. Pripadala mi mimoriadne umelá. Keď sa zamyslím, najviac v ňom asi cítim nejaké citrusy, zrejme citróny a vôňu kvetín. Uvítala by som však jemnejšiu parfumáciu. Ako parfum sú na obale uvedené prírodné esenciálne oleje, takže zrejme preto je tak výrazný. Konzistencia je krémovo-gélová, má nažltlú farbu.

Vyzerá to tak, akoby bol tento výrobok nanič. Ale nie je to tak. Hoci s odličovaním mejkapu určité problémy má, na ľahký mejkap a na dni, keď sa nelíčim, je príjemný. Nie som si celkom istá, či si ho kúpim aj v budúcnosti, pretože za 5,99 € za 125 ml výrobku nájdem aj lepší odličovač. 

Máte nejaký tip na ďalšie prírodné odličovače? Rada by som vyskúšala niečo overené.





Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Fuuuha tá cena ma veľmi prekvapila, 125 ml je dosť málo v porovnaní s cenou .. na mňa tieto Lavera výrobky práve naopak - pôsobia nedôveryhodne, ani neviem prečo, keďže som ich neskúšala a po tvojej recenzii asi tak skoro ani nebudem :P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Mala som tento odličovač aj v januárových obľúbencoch, ale nie je to ten naj výrobok tohto druhu. Ale mám pár ďalších vecičiek Lavera práve rozpoužívaných a tie sú omnoho lepšie :)

      Odstrániť
  2. Za tú cenu som určite očakávala niečo viac. Ale výhodou je, že to je prírodná kozmetika.

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď tak sa na to pozerám aj ja, je to prírodná kozmetika, tak sa asi trocha očakáva, že sa bude v takom duchu používať - čiže nie na odstraňovanie kíl chemikálií a syntetických farbív z maľovátok... :)

      Odstrániť