pondelok 31. marca 2014

1. narodeniny blogu! GA pre vás! - UKONČENÁ

Ahoj, moje milé čitateľky!

Už je to rok, čo som na tomto blogu zverejnila svoj prvý článok. Bol biedny. Ale aspoň môžem s odstupom času zhodnotiť, že blog sa zlepšil, trocha vyspel, kvalita článkov sa zvýšila, o fotografiách ani nehovorím. Verím, že témy sú pre vás zaujímavé, nenudíte sa tu, ale že sa sem rady vrátite. Mňa zasa teší každé jedno prezretie, každý jeden milý komentár a každá jedna verná i náhodná čitateľka.
Vašu priazeň by som rada odmenila, preto mám pre vás jednu malú súťaž. Jedna z vás získa balíček s kozmetikou.
Pravidlá sú jednoduché, také, na aké sme v blogosvete zvyknuté:

1. sledovať tento blog (do komentára napíšte, pod akým menom sledujete),
2. do komentára napísať, čo si o tomto blogu myslíte, čo sa vám na ňom páči a čo by som mala vylepšiť, príp. aké články vás najviac zaujímajú,
3. nepovinné: sledovať moju FB stránku.

Súťaž trvá do 20. apríla 2014, výsledky zverejním 21. apríla 2014.

Veľa šťastia!



Balíček obsahuje: balzam na pery Isana, rozjasňujúci púder Catrice, lak na nechty Essence, riasenku Maybelline.

20 komentárov:

  1. Sledujem už dlho ako Lucia Orviská :) Aj na FB, aj cez GFC.
    Na tvojom blogu mám rada články o výrobkoch, ktoré si prinesieš z Nemecka. A tiež tie o drahších výrobkoch, ktoré si ešte nemôžem dovoliť, ale raz to zmením ( Paletky Dior ♥). Tiež mám rada recenzie o lakoch na nechty, lebo tie používam často a rada sa nechám išpirovať. Robíš pekné články o líčení, tých by som uvítala viac :) A či by si mala robiť vylepšiť? Nemyslím, lebo to, čo robíš, robíš s radosťou a od srdca, to sa na kvalite článku odráža a vidno, že ťa to baví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sleduji Tě pod iniciálem T.

    Mám ráda recenze a možná bych si trochu pohrála s designem blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem ako nicol na fb nicol sedlická.
    Milujem tvoje popisy farieb! Naozaj si viem všetko živo predstaviť aj bez fotografií. Tiež mám v obľube články s nákupmi, pretože väčšinu veci si ja asi nikdy nekúpim (never say never u mňa neplatí) A súhlasim s Luciou. články o drahších výrobkoch milujem, pretože tiež si ich ešte nemôžem dovoliť, no aspoň vďaka tebe viem, na čo sa mám tešiť :D
    Uvítala by som možno nejaké články s make-up tutoriálmi, to by ma celkom zaujímalo...

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/



    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám veľmi rada články "New in", ale aj také tie bilancujúce - každomesačné..:) Páči sa mi hlavne to, že používaš a píšeš o lacnejšej, tak ako drahšej kozmetike- Luxusný New In bol teda naozaj fajnový postík..:) Len tak ďalej...A ja sledujem pod svojím menom Andrea Geršiová...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, sledujem ťa ako Katka Hajdúová.
    Mám veľmi rada články o lakoch na nechty.
    Tiež rada čítam o kozmetike - Balea a Essence.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na tvoj blog som narazila náhodou a hneď som si ťa dala odoberať. Až potom som si všimla, že práve prebieha i GA tak sa zapájam :-) Keďže som tvor márnotratný (občas) páčia sa mi hlavne nákupné články. Mám rada recenzie kde je veľa rôznej kozmetiky :-) Veľa zdaru v blogovaní !
    sledujem ako MimsLady.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj máš nádherné fotky a jsem ráda, že máš jeden produkt nafocen 10x hezky ze všem stran a na pleti atd... Moc pěkné! Sleduji tě GF: Tereza Hlaváčková a fb Terka Hlaváčková.
    trezinka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sledujem pod menom Detti....ja osobne mam najradsej recenzie..z tych nikdy nie je dost! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sledujem ako Denisa Slobodná. Páči sa mi že pridávaš veľa fotiek. Mám rada všetky články s kozmetikou, samozrejme aj tie s drahšou ktorú si nemôžem dovoliť ale aspoň ich tu vidím. Samozrejme recenzie, new in. Ceny sú úžasné!!! To by som mala veľkú radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sledujem GFC ako Angelity A. :) Takisto aj na FB :)
    Mne sa na tvojom blogu páči, že ho máš kvalitný a dávaš si záležať na článkoch, ktoré majú hlavu a pätu a niečo z nich mám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sledujem tu aj na FB ako Dominika Hírešová :)
    Hrozne sa mi páčia nákupy ( niektoré veci si aj ja kúpim vďaka tebe a niekedy len ticho závidím ) no samozrejme aj recenzie sú skvelé. Trošku by som sa možno pohrala s celkovým dizajnom blogu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Všetky recenzie na kozmetiku ma zaujímajú:) sledujem ako Michaela. A strašne som chcela ten púder od catrice ale bohužial som ho už nikde nezohnala:( Ak nevyhrám vyzývam výherkyňu aby mi ho predala prosííím:D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja milujem Recenzie :) Strašne sa mi páči recenzia štetcov zoeva kde som sa do nich zamilovala ale nakoniec som si ich nekúpila ale to sa zmení po prvej brigáde tohto leta :) ďalej mam rada novinky, design, a fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Leni, ja Ťa sledujem ako Darina Baksová. Páčia sa mi recenzie lakov na nechty a vďaka tebe sa moja zbierka rapídne rozšírila :). Rada si čítam aj článočky o tvojich kozmetických prírastkoch a novinkách a páči sa mi, keď zverejňuješ aj foto oblečenia, ktoré si si kúpila.

    OdpovedaťOdstrániť

  15. GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com

    Zbožňujem recenzie! :)

    S pozdravom Nikkienka

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Linda Oštromová

    FB:Linduš Oštromová

    K tvojmu blogu som sa pridala až teraz, no už som si ho popozerala. Si vážne dobrá, nieje ti čo vytknúť, možno kus vzhľad stránky. Hlavný je však obsah. Super,že ťa baví takto pridávať príspevky a recenzie , pretože mňa a iné "závisláčky" to veľmi teší keď si môžme niečo také prečítať a tíško závidieť :) Samozrejme v dobrom :))) Pokračuj ďalej a nech je takýchto rokov ešte poriadne veľa :) Páči sa mi, že používaš krémy na ruky a dávaš ich sem :P Milujem ich ! :P Len tak ďalej a nech sa tvoj sortiment čoraz viac rozširuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tvoj blog som objavila len dnes, takže mi je ťažko písať nejakú konštruktívnu kritiku. Veľmi sa mi páči, pridala by som sa k sledovateľom aj bez GA. Zaujala ma v prvom rade kvalita fotiek, sú super. Jedine dizajn nie je úplne moja šálka kávy, ale to čisto subjektívna vec, každému sa páči niečo iné :)
    A celkovo mňa zaujíma asi všetko :D Hlavne si najradšej prečítam niečo osobné zo života danej blogerky, lebo ja som veľmi zvedavý človek :))
    Sledujem ako Kattiikk :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. velmi ma zaujali fotky , mas naozaj kvalitny fotak a vsetko je super vidno :) to ma prve napadlo
    ale zmen dizajn ale asi si zaciatocnicka to sa este da prezit:)
    pis co chces ved je to tvoj blog a podla toho budes mat aj sledovatelov kazdemu sa ine paci :)
    sledujem cez tento

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Michaela Crash

    Ahoj, ja som sa k tvojmu blogu dostala náhodne a to tak, že som hľadala nejaké recenzie na nové laky od Catrice. Veľmi ma potešila kvalita tvojich fotiek, z ktorých som si mohla na laky spraviť dostatočný názor, prípadne lepšie vybrať. Hneď som preklikala niekoľko ďalších recenzií (napr. šampóny Balea alebo bázu od Gosh) a musím veru povedať, že si na popise dávaš záležať. Fakt super, budem veruže sledovať ďalšie užitočné príspevky. Prajem veľa štastia a happy b-day blogu! =)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahoj :)
    sledujem ťa cez GFC aj na FB ako Dasa Frantova
    tvoje články sa mi páčia pretože mi neprídu také jendoduché, odfláknuté... :)
    takže prajem ďalších pár rokov :) a odteraz sa na tento blog budem s radosťou vracať :)

    OdpovedaťOdstrániť