nedeľa 2. februára 2014

January summary

Ahoj, kočky!

Aj vás vydesil ten dátum? Vraj február! Tiež nemôžem uveriť tomu, že už prešiel mesiac, odkedy sme vítali nový rok. Nevadí, veď každý deň sa môžeme tešiť na to, čo nové nám prinesie. Mne uplynulý mesiac priniesol veľa noviniek, lebo som akosi šialene nakupovala, lenže pri tom všetkom som natrafila na niekoľko skvelých vychytávok, preto nemôžem nič ľutovať.

Január bol pekne prepletený zimnými radovánkami, medzi ktorými boli aj majstrovstvá v severskej kombinácii. My sme sa boli pozrieť na skoky (lety) na lyžiach. Aj keď je to krásne, stále neviem pochopiť, ako sa človek (vlastne už malé decko) odhodlá, že chce niečo také robiť. Ako k tomu vlastne príde?


Športového vyžitia sa ušlo aj mne, lebo som bola lyžovať. Užila som si nielen nočné lyžovanie, ale aj niekoľkokilometrový zjazd v rakúskych Alpách. Úžasný zážitok! Keby sa dalo, stála by som na lyžiach každý deň a horko oplakávam tie roky, keď som nelyžovala. Toľko premrhaných zím, ktoré som venovala knihám :( (prepáčte, knihy, stále vás mám rada). A ešte som sa bola sánkovať! Musela som kvôli tomu vyše hodiny šlapať do kopca, ale jazdy dole bola veselá.


Aj keď je mojím najobľúbenejším nápojom teplý čaj (v každom ročnom období) a káva, z času na čas sa nechám rada zlákať ovocnou alebo zeleninovou šťavou. Často u mňa vyhráva paradajková šťava (najčastejšie v lietadle). Nedávno som ale objavila ostrejšiu verziu, ktorá ma teda pekne zahriala. Pekne štipľavá šťavička, na ktorú sa mi aj teraz zbiehajú slinky.


Už mesiace, vlastne roky, zháňam klobúk, ktorý by mi sadol na hlavu a hlavne by sa mi hodil. Takmer nesplniteľná úloha. Náhoda mi však dopriala zájsť na jednej ulici o pár krokov ďalej, ako sem-tam chodievam, a z predajne Furla na mňa zamrkal krásny modrý fešáčik. Dokonca v 50 %-nej zľave. A dobre mi sedí, juchú! Pár dní pred týmto super nákupom som dostala aj bonboniéru s podobným čokoládovým klobúčikom.


Ako ja mám rada tie nemecké drogérky. Raz sme tam kupovali nejakú strašnú maličkosť (mentolky alebo dezinfekčný gél, neviem presne) a pani za kasou nám navyťahovala plno vzorčekov, len tak, aby nám spríjemnila víkend, a to len za nejaký eurový nákup. No nechoďte tam znova.


Konečne tu máme nákupy. Chcem sa pomaly preorientovať na prírodnú pleťovú, telovú a vlasovú kozmetiku, takže pomaly mením svoj domáci sortiment. Balzam na vlasy začínam akurát používať a o čistiacom kréme na tvár a oči sa čoskoro dočítate v recenzii. Obidva výrobky sú od značky Lavera. Dokúpila som si ďalší odtieň obľúbenej tekutej linky (Look by bipa) a aj nejaké mini efektové laky (b.pretty).


Obmeniť som musela aj odlakovač s hubkou (Isana) a priateľ potreboval svoj obľúbený krém Neutrogena a dezinfekčný gél (tých máme otvorených aspoň 5). Ja som zasa natrafila na Eau de teint od L'oréalu, na ktorý chystám aj recenziu, ale asi nie tak skoro. Radosť som si spravila aj brutálne pekným očným tieňom od Catrice, ktorý si určite pozrite aj v mojej recenzii, pretože ak sa vám páči, máte poslednú šancu si ho kúpiť, odchádza totiž zo sortimentu. Do lakovej zbierky mi pribudol ďalší pieskáčik, tentokrát strieborný s farebnými konfektami (Rival de Loop).


Míňa sa mi micelárka, takže aj tu bolo treba doplniť zásoby. No a keďže micelárka L'oréal mi momentálne vyhovuje najviac, siahla som po nej znova. Uskutočnila som aj šialený nájazd na značku Catrice, kde som vykúpila niekoľko krásnych noviniek. Tie púdrikové si môžete bližšie obzrieť v tomto článku. Na láčiky príde rad čoskoro. Veľmi som ich chcela a už ich mám!



V DM som narazila na perfektnú vychytávku v podobe štetca na mejkap Ebelin. Je perfektný. Prvá pozitívna skúsenosť s vlasovými šampónmi a kondicionérmi Balea ma vedie k skúšaniu ďalších. Už teraz som zvedavá, ako ich testovanie dopadne.


Ďalší nákup potrebností a zbytočností. Ale je tam aj niečo, čo by malo byť v najbližšom GA balíčku pre vás. Kto uhádne, čo to bude?


Fejsbúková stránka DM drogérie ma tento mesiac pekne zmanipulovala. Po zhliadnutí fotiek som našlapala do predajne, a hneď som si kúpila 7-dňovú ampulkovú kúru (ktorú už pekne aplikujem na pleť), úžasný sprchovací krém, na ktorý musím napísať recenziu, aby sa o ňom mohol dozvedieť každý a šampón, ktorý nepotrebujem, ale prekrásne vanilkovo vonia. Všetko sú to vecičky Balea. A pozrite sa poriadne, kúpila som si už druhý Ebelin štetec na mejkap. Ten však používam na krémovú lícenku. Nadšenie z neho je teda veľké.


Spotrebovaných výrobkov veľa nie je, ale minula som dve veci z dekoratívky - tekutý korektor (Manhattan) a obľúený rúž z letnej limitky od Catrice.


Ako ste vy strávili prvý mesiac tohto roka? Je tu niekto, kto má rád zimu, sneh a zimné športy?

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Tak ty si mala veľmi pekný a zážitkov plný január. Za nákupy sa tiež nemusíš hanbiť, pekná zbierka :-) Ja zimu veľmi rada nemám, veľmi škodí mojej pleti, ale zato manžel a dcérka si to užívajú aj za mňa, kým postávam opodiaľ, alebo popíjam čaj :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Popíjanie čaju opodiaľ schvaľujem, aj ja to veľmi rada robím :)
      Priznávam, že január som si užila, február bude asi viac nabitý prácou, no teším sa už na marec, lebo dni budú omnoho dlhšie a vo vzduchu bude cítiť jar. A to mám rada tiež :)

      Odstrániť