utorok 28. januára 2014

Trocha zaprášený Catrice haul

Ahoj!

Zasa som absolvovala jeden z nečakaných nájazdov na drogérie. V zálohe mám kopu čakajúcich článkov, ktoré by som najradšej všetky hneď zverejnila, len to písanie a príprava vyžaduje trocha času a všetky vieme, ako to s ním je.
Zbožňujem nemecké drogérky. To nie je ako u nás, keď prídete raz za mesiac (ja viem, také sa nestáva, ale berme to hypoteticky) do obľúbenej drogérie a zistíte, že tam nič nepribudlo. V Nemecku môžete prísť do drogérky aj každý druhý deň a vždy tam bude niečo nové. Po zverejnení prichádzajúcich nových kolekcií a nových výrobkov do stáleho sortimentu značky Catrice, som si robila plány, čo si zaobstarám. Keďže sa chcem trocha krotiť pri nákupe lakov na nechty a sľúbila som si, že rúže budem vyberať s rozmyslom, na zozname možných kandidátov na obohatenie mojej šminkovnice sú už len lícenky a rozjasňovače. Niežeby som ich potrebovala... Single očné tiene si veľmi nekupujem, preto sa tu viem dosť ľahko ovládnuť. Z plánov sa rýchlo stala skutočnosť, keď som našla stojan Catrice preplnený krásnymi obalmi s krásnymi púdrikmi.




PRIME AND FINE, Mattifying powder waterproof, 010 Translucent




Púder bol vlastne jedniná vec, ktorú som potrebovala. Svoj starý (tiež Catrice) ešte stále mám, no už len na okrajoch a v poslednom čase zisťujem, že mi nejako nevyhovuje. Neviem, čo sa stalo, ale nejako sa nevie skamošiť s mejkapom, akoby zmenil odtieň, stmavol. Tento nový sa mi zatiaľ celkom pozdáva. Je celkom svetlučký, ale na pleti nepôsobí múmiovo. Vraj je vodeodolný - neviem, čo si o tom mám myslieť. Zrejme o ňom bude aj samostatná recenzia, keď ho troška viac otestujem.

LE CELTICA, Multicolour Highlighter, C01 Far And Beyond



Rozjasňovač, ktorému som odolávala celý čas, čo som ho prvýkrát zočila v limitkovom stojane. Strašne sa mi páčil jeho dizajn i pevný obal. Presviedčala som samu seba, že ho nepotrebujem, veď ho ani nepotrebujem, ale bolo mi ľúto, že ho v zbierke nebudem mať. Ako to u mňa však býva, stačí jedna nestrážená chvíľa a prepadám sa do čiernej diery, keď na dne košíka s poslednými kusmi končiacich limitiek nájdem niečo, čo som chcela. Stalo sa a rozjasňovač je môj. Uf, ale som rada, že ho mám. Je jemnučký a rozjasňuje veľmi prirodzene. (PS: Vyzerá to tak, že jeden kus sa ocitne aj v pripravovanej GA.)

SUN GLOW, Shimmering Bronzing Powder, 010 Shimmering Bronze



Rozjasňujúci bronzer som si kupovala tiež najmä kvôli dizajnu. Avizovaný bol ako súčasť limitky Lala Berlin loves Catrice, avšak vyplynulo, že nejde o limitku, pretože všetky výrobky sú zaradené do stáleho sortimentu. Vyskúšaný ho zatiaľ veľmi nemám, k slovu sa dostane asi až začiatkom jari, no pripadá mi na mňa trocha svetlý. Nechcem ho však hodnotiť predtým, ako ho viac vyskúšam.

LE CRÉME FRESH, Gradation Blush, C01 Waterloo Sunrise




Na záver tu mám chuťovku v podobe ombré lícenky z najnovšej limitky Créme Fresh. A je nádherná! Používam ju teraz stále, dokonca sa dá pekne využiť ten prechod farieb pri nanášaní. Samotný odtieň je pekný svieži. Je to mňamka.

Malá ukážka púdrikov na ruke v poradí zľava do prava: púder, rozjasňovač, bronzér, lícenka.


Zaujalo vás niečo z noviniek Catrice? Aj vy nakupujete preto, lebo chcete alebo preto, lebo musíte?

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. ten vodeodolny puder som mala uz v kosiku, ale nakoniec som vzala od essence biely.. ale ten biele sa mi zda, ze moje matsnej pleti velmi nevyhovuje, ale uvidim casom.. velmi sa mi zapacila licenka, aj farba aj obal... :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Púder už má aj samostatnú recenziu, ale stále sa môj vzťah k nemu mení. Najprv bol super, potom ma prestal baviť, akosi mi nevyhovoval, teraz mi zrazu veľmi vyhovuje... Ale je na mňa tiež svetlý. Dá sa síce dobre zapracovať do mejkapu, no mne by vyhovoval nejaký teplejší odtieň. A lícenka je veľmi fajn, akurát mne sa ten obal až tak nepáči - pôsobí strašne lacno :D

      Odstrániť