piatok 17. januára 2014

Icy look

Prajem pekný podvečer.

Toľko som čakala na mráz a sneh, až som to nevydržala a spravila som si ľadové líčenie. Dúfajúc, že tak pani Zimu presvedčím, že to s tým snehom myslím vážne. Predstavte si, zafungovalo to.

Modré očné tiene vôbec nenosím, pričom pekne nakombinované s nejakými neutrálnymi farbami sa mi na iných celkom páčia. Predstavu mrazivého looku som v hlave nosila už pár dní, no trocha som sa tej modrej obávala. Napokon som to riskla a s výsledkom som bola celkom spokojná. Možno aj preto, že zvolené modré tiene hádžu pekné sivé odlesky.









 Použité produkty:


TVÁR:
Makeup/Dermacol/Imperial/č. 2 Fair (recenzia)
Púder/Catrice/Skin Finish/020 Natural beige (recenzia)
Lícenka/Catrice/LE Celtica/Cream To Power Blush/C01 Pinkadoxa

OČI:
Paletka 24 tieňov/Ruby Rose/použité dva najsvetlejšie modré tiene
Paletka tieňov/Look by bipa/Smokin' Eyes Kit/Smokin' brown
Linka/Essence/LE Ice ice baby/Eye pencil/01 Ice crystals everywhere
Riasenka/Look by bipa/Wah wah woom

PERY:
Rúž/Catrice/LE Celtica/Sheer lip colour/C01 Pinkadoxa

Skúšate aj vy občas netradičné farby v líčení?

Papa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára