streda 4. decembra 2013

November - mesiac splnených túžob

Ahoj!

Posledný mesiac v roku, ani sme sa nenazdali. Ja mám však za sebou mesiac, ktorý trval akosi dlhšie. Veď v polovici novembra som si myslela, že by už mal byť koniec, ale stále sme mali pred sebou dva týždne. Takto by to mohlo fungovať stále.
Nuž ale, dočkali sme sa konca, tak si to poďme troška zrekapitulovať. Podľa názvu zrejme tušíte, že to bol skvelý mesiac, keď sa mi splnilo niekoľko sníčkov. Pre upresnenie: sníčky som si splnila sama, o to viac sa teším, že som si to mohla dovoliť ;)

Mojou najväčšou radosťou uplynulého mesiaca sa stal môj novučičký foťáčik. Tak dlho som vyberala, preberala, premýšľala a vymýšľala, až som si ho nakoniec kúpila. Síce som doň pôvodne chcela investovať o dosť menej peňazí, kúpu neľutujem. Dokúpila som si k nemu aj objektív a pár serepetičiek na údržbu. A ešte aj štýlovú brašnu, aby som nebola trendy len ja...


Ďalším splneým veľkým dlhodobým snom sú moje najnovšie dioptrické okuliare. Mala som ich vyhliadnuté v jednej skvelej optike v zahraničí, ale boli dosť drahé (plus špeciálne sklá), tak som sa s nimi rozlúčila. Potom som to dva roky ľutovala, vyhľadávala som ich na internete, ale bála som sa takejto kúpy. Čo sa však nestalo? Len tak si cestujem na dovolenku, idem okolo tej optiky, vstúpim tam, a tieto krásne brilky na mňa hľadia. A boli v stojane s 50 %-nou zľavou! Viete si predstaviť moju radosť?


Ach, ako ja rada dostávam poštu. Napríklad aj zásielku od Nivey, v ktorej bol krásnučký diár na budúci rok a niekoľko vzorčekov.



Prichádzame ku kozmetickým novinkám. Trošku som sa rozšupla s paletkami očných tieňov. Určite vám ich všetky ešte bližšie ukážem, zatiaľ môžete obdivovať tú diorácku z vianočnej limitky, ktorá je dokonalá. Zlatá paletka YSL je krásna, ale farby sú skôr také efektové. Fialová kapsička skrýva tiež paletku tieňov YSL a riasenku, ale na ňu si musím utvoriť nejaký názor. V parfumérii sa mi veľmi páčila, teraz som z nej trocha v rozpakoch. K štyrom holografickým lakom pribudol aj piaty a čoskoro vám ich ukážem v samostatnom článku. Konečne som si kúpila lesk Caresse, s ktorým bude aj líčenie. Mejkap Imperial od Dermacolu som chcela veľmi vyskúšať, no ešte som ho ani neotvorila. Recenzia však bude určite. Plastové "gumičky" do vlasov som zháňala celkom dlho, nakoniec som ich našla v Tescu. No a kondicionér a antiperspirant som potrebovala.


Po ani neviem koľkých rokoch som si kúpila vôňu v drogérii. Tu zaúradovala sila vzorčekov. Ten ma totiž natoľko očaril, že som si voňavku kupovala doslova na druhý deň od vyskúšania. A je úchvatná. Mimochodom, možno ste aj vy dostali zľavové kupóny z DM, z ktorých je jeden aj na túto vôňu. Ak máte rady sladučké, beže ju skúsiť, za tú cenu sa vyplatí. A má dosť dobrú výdrž.


Uskutočnila som svoj historický prvý nákup v obchodíku s kozmetikou KIKO. Kúpila som si jeden rúž, jeden farebný balzam, veľmi tmavý mejkap v tyčinke (na kontúrovanie) a dva laky. Cenovo sú výrobky veľmi prijateľné, no kvalita tú cenu značne prevyšuje. Škoda, že na Slovensku sa táto značka nepredáva. Ja som na obchodík natrafila v nákupnom centre vo Viedni. Pri najbližšej príležitosti tam zavítam znova.


Okrem nakupovania som znova čo-to spotrebovala: pleťovú vodu Biotherm, ktorú si už asi nekúpim, lebo hoci bola fajn, bola len priemerná; čistiaci pleťový gél Vichy je tiež fajn, no pri častom používaní sa mi zdá trocha agresívny; pivný šampón Guhl nebol celkom pre moje vlasy, nejako sa s nimi neskamarátil, hoci iné šampóny tejto značky mi doteraz vyhovovali; telové mliečko s vôňom čokolády a pomaranča od Dermacolu je super; dvojfázový odličovač Alverde síce odličuje dobre a ľahko, ale zvykne ma páliť v očiach a Nivea "gulička" bola mojou stálicou roky. Teraz si chcem vytvoriť svoj vlastný antiperspirant, tak držte prsty (preto som kúpila tú Baleu - kvôli obalu).


Spotrebovala som aj niekoľko vzorčekov, z ktorých spomeniem aspoň tú vôňu Playboy, ktorá ma naviedla na kúpu celého flakónika. Vzorčeky denného, nočného a očného krému Nivea som ani nespotrebovala, mala som z nich zlé pocity. Rovnako aj z BB krému Lavera. Na ten som sa tešila, ale keď som si ho dala na tvár, bol poriadne oranžový a aj pocit po nanesení bol strašný. Blue therapy sérum od Biotherm mi niež nevyhovovalo, a nechápem, na čo sú dobré tie zlatisté čiastočky, ktoré obsahuje. Opúšťajú ma posledné laky Essence zo starého sortimentu, ktoré boli také dobré, ale už nie sú.

Celkom fajn mesiac, čo poviete?

Papa.

4 komentáre:

  1. No to teda :) Aký máš foťák? ja zvažujem tiež po niečom väčšom už a kvalitnom :) Inak splniť si sám svoje sny, je úplne najlepšia vec. :)
    BORNtoLIVEmyLIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to Nikon D5200. Ešte sa s ním iba učím pracovať, ale je super :)

      Odstrániť
  2. Jůůů, tolik krásných věcí! A gratulace k foťáku!!

    Stylová Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť