streda 13. novembra 2013

Allround concealer by CATRICE, ten musíte mať!

Ahoj!

Dnes večer sa pridám k zástupu blogeriek, ktoré vás budú informovať o kvalitách a nekvalitách známej paletky korektorov od značky Catrice. Väčšina z vás teraz možno zatvorí tento článok, lebo svoj názor na paletku už dávno má. Ak ste s korektormi spokojné, fajn, ak nie, čítajte ďalej, možno sa naučíte, ako si ich obľúbiť.

Ako to celé začalo...

Snáď sa vrátim o pár mesiacov dozadu, keď som si paletku kúpila. Alebo ešte ďalej, do čias, keď som chodila okolo stojanu Catrice a paletku obdivovala. Od začiatku sa mi páčila a chcela som ju mať, ale väčšinou mám doma dostatok korektorov, takže som ďalšie nepotrebovala. Nedalo mi to však, a po dlhom rozhodovaní som si ju napokon zadovážila. Či som urobila dobre? Vyzeralo to tak, že ani nie. Korektory som pre vás prvýkrát nafotila už v lete. Moja skúsenosť s nimi však nebola veľmi pozitívna. Lenže skrytý hlas v mojej hlave mi stále nahováral, že niečo na ňom musí byť, keď si ho toľké z vás chvália.

Čo bolo zlé...

Zlé bolo skoro všetko. Konzistencia - príliš mäkká, až krémová, zaliezanie do drobných vrások okolo očí. Zelený korektor - teda fakt zelený! Ružový korektor - wtf? Najtmavší korektor - možno tak po dvoch týždňoch na riviére. Najsvetlejší korektor - najskôr po ročnom nevychádzaní na slnečné svetlo. Aspoň, že ten strednehnedý korektor farebne vyšiel.
Skúšala som korektory použiť podľa návodu: zelený na neutralizáciu začervenaní (na lícach a po stranách nosa), ružový na korekciu tmavých kruhov pod očami. Strednehnedý na prekrytie nejakých nerovností. Na to celé som naniesla mejkap. O zábavu bolo postarané, pretože to, čo na mňa v zrkadle hľadelo, som nemohla byť ja. Ten zelený korektor presvital a ružový pod očami bol fakt ružový.

Teraz to príde...

Nevzdala som to, na to sa mi tá paletka dosť páči. Na nejaký čas som ju síce odložila, ale opäť som ju vybrala, aby som sa s ňou pohrala. Doslova pohrala, a to, čo sa z nej vykľulo, ma doslova uchvátilo. V ostatnom čase sa celkom vyžívam v mixovaní (mejkapov, tieňov, rúžov...), takže som skúšala namixovať si aj svoj ideálny korektor. Práve táto paletka sa mi k tomuto účelu zdala vhodná. Začala som mixovaním béžových korektorov. Najsvetlejší a stredný pod oči, najtmavší a stredný, prípadne najtmavší a najsvetlejší na korekciu nedokonalostí pleti. Neskôr som sa odvážila viac a namiešala si zelený s béžovými na začervenané miesta, čo sa mi teraz zdá ako môj najväčší mixovací úspech. No na tú ružovú som sa bála čo i len pozrieť... Ani neviem, ako sa to stalo, ale jedného dňa som do tej ružovej namočila prst a zmiešala ju asi s obidvoma svetlejšími korektormi a naniesla pod oči. A bola som veľmi spokojná.
Ružový, stredne béžový a najsvetlejší korektor nanesený pod okom.
Nerozotierať! Korektor treba vklepať v čo možno najjemnejšej vrstve.
Zelený, stredný a najtmavší béžový nanesený na lícach a na stranách nosa (začervenania).
Výsledok? Pohľaďte!

Takto sa správajú namixované korektory pod mejkapom. "Korektorujú!!!" Na celú tvár som použila mejkap Issima od Guerlain, ktorý má slabšie stredné krytie a o niečo tmavší odtieň ako moja pokožka. (Používala som ho v lete, lebo je ľahučký.) Všimnite si, ako na tvári vyzerá - skvele splynul s korektormi a vytvoril pekný efekt na pleti bez akéhokoľvek pocitu zaťaženia alebo masky.

Mejkap Issima, Guerlain, odtieň 548 Beige Naturel  

Čo je na tom to NAJLEPŠIE?
Najlepšie je to, že takto nanesený korektor predĺžil o niekoľko hodín trvácnosť mejkapu na tvári. Keď som robila tieto fotky, bolo to viac-menej skúšanie, čo sa stane. Preto som si korektor naniesla len na jednu polovicu tváre, ale mejkap na celú tvár. Šok nastal, keď som sa asi po 4 hodinách po jeho nanesení pozrela do zrkadla a tá korektorová polovica vyzerala dokonale, pričom druhá polovica už pôsobila unavene, keďže mejkap sa vpil do pleti a sčasti vytratil. Tvár som si v ten deň neprepudrovala a dokonalý efekt pretrvával ešte ďalšie hodiny.
Asi je vám jasné, že z tejto paletky korektorov som nadšená. Za cca. 4 eurá si perfektne zdokonalíte pleť a predĺžite trvácnosť mejkapu (čo teda niekedy býva záležitosť na zaplakanie, nie?). Treba sa len naučiť s ním pracovať, nebáť sa miešania a trocha experimentovať.

Krásny večer!

3 komentáre:

  1. Když se s nimi člověk naučí, barevné korektory jsou skvělé. Z těch levnějších mám docela ráda i tu paletku od Dermacolu, ale Catrice mi přijde lepší. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež si všímam, že niektorým veciam človek musí prísť "na kĺb", aby fungovali ako treba. Paletku od Dermacolu som obzerala, ale táto Catrice sa mi páčila viac. No a teraz som z nej aj nedšená :)

      Odstrániť
  2. Táto paletka korektorov je super, mám ju doma a som veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť