streda 18. septembra 2013

Lashes go wild volume mascara - recenzia

Ahoj!

Ani som nemysela, že to bude tak skoro čo napíšem túro recenziu. Núti ma k tomu tak trocha zodpovednosť, lebo maskara Lashes go wild od Essence, by mala byť jedným z "ťahúňov" ich vynoveného sortimentu. Ja som ju chcela, odkedy som ju prvýkrát videla na stránkach Essence, pretože ma upútal dizajn balenia, rovnako "bublinková" kefka.


Tubička, v ktorej je maskara umiestnená, vyzerá akoby z hliníka a mňa to láka stále ju chytať do ruky. Samotný aplikátor je vytvorený z 5 bubliniek, resp. doguľata tvarovaných umelohmotných vlákien. Podobný typ aplikátora priniesol pred pár rokmi Dior, až na to, že uňno boli bublinky len štyri a o niečo hustejšie a masívnejšie. (Ak by bol záujem, mohla by som spraviť recenziu aj na ňu.)


Aká je maskara v skutočnosti? Je to vychytávka alebo len mačka v zaujímavom vreci? Lepšie ako slová budú fotky. Tak podďme na to.
V prvom rade musím priznať, že mám dosť dlhé a stredne husté riasy. Bez riasenky chodím veľmi často a vôbec to môjmu looku nevadí. Rada ich však ešte zvýrazním a od maskary očakávam predovšetkým efekt objemu. Nanášam si ju maximálne v dvoch vrstvách a nikdy nie extrémne veľa.
Na obrázkoch nižšie môžete vidieť, že v jednej vrstve pri otvorenom oku nevidno skoro žiadny efekt. Pravdupovediac, podarilo sa mi oko trocha privrieť, ale pri celkom zavretom viečku sú riasy celkom dlhé. Avšak pri končekoch vidno, že sú trocha zlepené.

Jedna vrstva maskary
Jedna vrstva maskary
Naniesla som druhú vrstvu, ktorá riasam ešte pridala na dĺžke. Efekt sa mi páčil. Nepáčilo sa mi však to zlepenie niektorých rias. Samozrejme, tomu sa dá predísť, ak si riasy prečešem hrebienkom. Stalo sa, prečesala som ich, lenže čo sa nestalo. Pod okom som si našla kopu žmolkov. Škoda, že to na fotkách veľmi nevidno, ale naživo boli za riasach zreteľné žmolky, malinké prebytočné hrudky tušu. Vyzeralo to, akoby maskara mala za sebou niekoľko mesiacov života a bola dosť obschnutá.

Dve vrstvy maskary
Dve vrstvy maskary
VÝSLEDOK: Pri prvom otvorení a nanesení maskary som bola nadšená. Aj vtedy som naniesla dve vrstvy, ktoré vytvorili pekný prirodzený look rias, avšak krásne dlhých a zvýraznených. Po čase som si však oko z nedbalosti pretrela a to, čo som videla v zrkadle, bolo hrozné - pod okom natrúsené stovky žmolkov. Dobre, dobre, nebolo ich toľko, ale toto sa mi ešte nikdy nestalo, takže chápete. Maskaru som potom testovala aj tak, že som dlhšiu chvíľu intenzívne žmurkala, aby som zistila, či bude maska opadávať. Áno, opádava a opadáva. Po pár použitiach, vlastne to bolo hneď od začiatku, sa tuš na riasach hrudkovatel. Škoda, že to na fotkách nevidno, ale je to tak. Už som z tuby vytlačila aj kúsok farby, aby som zistila, či nie je veľmi suchá, ale v tube vyzerá pekne krémovo. Zrejme na vzduchu takto zmení svoju konzistenciu. Hoci ide o nový výrobok, mám pocit, akoby bol ten tuš po záruke, alebo akoby zrecyklovali nejaké staré náplne maskár. Nechápem. Nanášanie je pritom veľmi rýchle, bublinkový aplikátor je jednoducho skvelý.
Napriek tomu, že ja som sa rozhodla maskaru používať aj naďalej, len si budem musieť pravidelne kontrolovať, či mi neopadala na líca, neodporúčam ju. Výrobca by mal určite zapracovať na zložení, pretože aplikátor považujem za jeden z najlepších, bola by škoda ho nevyužívať.
Mám však pre vás jeden tip: Ak vás zaujal aplikátor, kúpte si kvôli nemu túto maskaru, aplikátor očistite a používajte na nejaký lepší tuš. 7 ml balenie kúpite za skvelých 2,49 €, takže ide o minimálnu investíciu.

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára