štvrtok 26. septembra 2013

Jesenné líčenie v prirodzených farbách

Ahoj!

Nedávno som vám ukázala svoje septembrové kozmetické nákupy, medzi ktorými bola aj jedna pekná paletka na líčenie dymových očí. Na fb sa k nim rozprúdila celkom živá debata a ja som sľúbila, že ich ukážem aj v nejakom líčení. Takto som bola nalíčená včera, fotky vznikli až po niekoľkých hodinách v práci, takže je potrebné predstaviť si všetko ešte o trocha výraznejšie.





foto s bleskom


Použité produkty:


  1.  Kruhy pod očami som prekryla tekutým korektorom Manhattan, Wake up concealer č. 2.
  2. Na nedokonalosti na pleti (vyrážka, rozšírené žilky) som použila tuhý korektor Catrice, 040 Sand beige.
  3. Tvár som zjednotila mejkapom s púdrovým efektom Manhattan, Powder mat make up, č 82 Beige.
  4. Púdrom Catrice, Skin finish Compact Powder, č. 020 natural beige som jemne prepúdrovala T-zónu.
  5. Líca som jemne zvýraznila lícenkou a bronzerom Catrice, Blush & bronze, C01 Fresh demand (limitka). 
  6. Na oči som použila tiene z paletky Look by Bipa, Smokin' Eyes Kit, Smokin' Brown. Zvolila som postup nanesenia najsvetlejšieho (telového) tieňa ako podkladu, na ktorý som naniesla svetlý ružovo-hnedý tieň na celé pohyblivé viečko a mix stredne hnedého a tmavohnedého do záhybu oka. Tiene som štetcom rozmazala dostratena.
  7. Horné očné viečko som orámovala bordó linkou z paletky Dior, Dior Jazzclub, č. 002 Purple Jazz (limitka) - linka je prvá zľava. Z tejto paletky som použila aj tieň na obočie (mimochodom, ten najlepší a v najlepšom odtieni) - druhý zľava.
  8. Do vnútorného kútika oka som ceruzkou s-he, twin kajal, Done! spravila čiernu linku.
  9. Riasy som zváraznila riasenkou Dior, Diorshow Extase v čiernej farbe.
  10. Na perách mám rúž Essence, Longlasting lipstick, č. 07 Natural Beauty.
  11. Nechty zdobí lak Catrice, Ultimate nail lacquer, C03 Bed of flowers (limitka) v podobnom odtieni ako rúž.

Pekný deň!

PS: Ospravedlňujem sa za tie čudné výseky dvoch posledných fotiek. Neviem, čo sa zasa stalo, ale v mobile mi to ukazovalo normálne, v počítači je to takéto divné :(

2 komentáre:

  1. taketo ličenie mam najradšej jemne a pekne:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy som sa líčila skôr vo fialových tónoch, teraz si viac užívam tie prírodné. Ale aj tak mám najradšej výrazné pery :)

      Odstrániť