utorok 6. augusta 2013

Olejománia, alebo Syoss Absolute Oil v akcii

Ahoj!

So svojím vzhľadom som celkom spokojná. Môžem povedať, že s niektorými drobnosťami som sa musela vyrovnať, ostatné spraví mejkap a dobré oblečenie. Je však jedna vec, s ktorou si neviem rady. VLASY. Tie ma trápia neustále. Už ako dieťa ma trápili, pretože boli kučeravé a silné a maminka ma pri česaní nešetrila. Keďže ona má vlasy jemné a hladké, nevedela ako bolí rozčesávanie tých mojich lokní.
Vlasy nosím dlhé, vyrovnané mi siahajú do polovice chrbta. Vždy, čo si pamätám, mala som ich suché a dosť pevné, pretože mi vo vrkoči alebo v drdole vydržali bez pohnutia a bez akýchkoľvek sponiek aj celý deň, dokonca takto zvládli aj šport. Časom, vekom a namáhaním však poriadne zjemneli. Suché sú stále. Vyskúšala som na ne už všetky možné výrobky - šampóny, kondicionéry, krémy, masky, séra... Pred rokom som prvýkrát vyskúšala aj vlasový olejček SYOSS.

Syoss, Beauty Elixir, Absolute Oil


Vlasový olej Syoss je určený na každodenné použitie. Niekoho to môže vydesiť, pretože slovo "olej" asi v každom vzbuduje pocit mastnoty, klzkého povrchu a pod. V prípade kozmetických olejov (pleťových, telových, vlasových) však ide o suchý olej. Čo je to za blbosť? Žiadna blbosť, skvelá vychytávka. Olejček je síce olejový, ale zato jemnejší, ľahší, suchší, obsahujúci ľahučké mikrooleje.

Spôsob použitia oleja:

1. Na suché vlasy pred ich umývaním. Pokiaľ vám to dovoľuje čas, votrite do vlasov olej aspoň 30 minút pred ich umývaním. Ak sa dá, aj viac. Keď si potom vlasy umyjete šampónom (napeňte len hlavu a penu nechajte stiecť po dĺžke vlasov), ten pekne skĺzne po vlasoch a zanechá ich jemnejšie.

2. Bezoplachové ošetrenie uterákom presušených vlasov. Tento spôsob aplikácie využívam najčastejšie. Pokojne aj po umytí vlasov spôsobom spomenutým vyššie, alebo keď použijem šampón a kondicionér. Vlasy nechám chvíľu zabalené v uteráku, potom ich nechám voľne presušiť na vzduchu. Keď sú ešte vlhké, votriem do ich dĺžok olej a prečešem riedkym hrebeňom.

3. Na suché vlasy na doladenie finálneho vzhľadu. Olejček sa dá použiť aj na suché vlasy a vôbec na nich nevytvorí mastný povlak, akurát pekne vlasy zvýrazní.



Čo si o olejčeku myslia moje suché vlasy? Spočiatku boli nadšené. Z flakónika stačí pumpičkou vytlačiť len malé množstvo, ktoré vystačí na celkom slušnú plochu vlasov. Zvyšky oleja, ktoré sa uchytili na dlaniach, môžete ešte vmasírovať do pokožky kdekoľvek na tele. Na olejčeku je skvelé, že nezanecháva žiadny mastný pocit ani povlak.
Ja som si však s olejom dala krátku pauzu. Hoci mi jeho používanie vyhovuje a určite stále nejaký olej chcem mať poruke, očakávala som trocha dlhodobejší efekt. Dúfala som totiž, že pri dlhodobom používaní sa zlepší kvalita mojich suchých vlasov. To sa však nestalo. Z krátkodobého hľadiska áno, po nanesení vlasy nie sú suché, ale na druhý deň treba všetko opakovať.
Neviete o nejakom inom oleji, ktorý by zlepšil kvalitu vlasov dlhodobo?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára