streda 28. augusta 2013

LE Be Loud! & LE Oktoberfest, Essence

Ahoj!

No, uvažovala som, či písať alebo nepísať. V auguste mám pre vás ešte jedennovinkový post, tentokrát od značky ESSENCE. Podobne ako Catrice, Essence nás chce v septembri ohúriť hneď dvoma limitkami.

BE LOUD!
Očné tiene
Trojica duo očných tieňov v tlmených prírodných odtieňoch: béžovo-zlatom, tmavozeleno-olivovom a tmavšom a svetlejšom odtieni sivej. Z obrázka ma nezaujali, ale možno budú v skutočnosti krajšie. 

Jumbo ceruzka na oči
Celkom pekný odtieň tmavosivej vo veľkej praktickej ceruzke použiteľný nielen ako ceruzka, ale aj ako vodeodolný očný tieň. Tá farba vyzerá lákavo, možno sa po ňom poobzerám. 

Jumbo ceruzka na pery
Keď boom, tak poriadny. Jumbo ceruzky napadli takmer všetky kozmetické značky a ti sa predbiehajú, ktorá bude lepšia. Essence v limitke be loud! ponúka 2 odtiene - žiarivý ružový a jemný marhuľkový. Líčitkám na pery neviem len tak ľahko odolať…

Multicolor lícenka

Na tieto lícenky som už čítala niekoľko chvál a mňa upútali na prvý pohľad. Páčia sa mi skombinované odtiene i zaujímavý kamufláž dizajn. 

Lak na nechty
Laky pekne ladiace do kolekcie, pre mňa ale dosť nezaujímavé. 

Zato graffiti topper mi k limitke vôbec nesedí. Svojich prívržencov si iste najde, je predsa plný všakovakých trblietok vo farbách a tvaroch od výmyslu sveta. 

Nail art set
Tak tot bude podľa mňa dosť nepraktická. Obojstranný bodkovač a šablónky na každý necht, podľa ktorých si na nechtoch vykúzlime kamufláž vzory. Blbosť. 

Kozmetická taštička
Tá vyzerá celkom pekne. 

Druhou septembrovou limitkou bude taká, ktorá nás má pripraviť na najväčši pivný festival. Väčšina z nás sa tam asi nechystá, to však neznamená, že sa na limitku nemôžeme pozrieť. 

OKTOBERFEST
Papierové riasy
Tak milo tie riasy vyzerajú, len si neviem predstaviť, kam by som si ich vzala. 

Set očných tieňov a lesku na pery

Totálne chutnučká papierová škatuľka, ktorá obsahuje dva rôzne tieniky na oči a ladiaci lesk na pery. Komu sa podarí, môže si vybrať buďˇ červeno-modrú škatuľku s červeným leskom a modrým a hnedým tieňom alebo fialovú škatuľku s ružovým a fialovým tieňom a pasujúcim leskom. 

Balzam na pery
V jemnom ružovó odtieni s drobnými žiariacimi čiastočkami. 

Multicolor lícenka

Ďalšia lícenka, ktorá ma zaujala svojím dizajnom i farbami. No nie je milá?

Lak na nechty

Štyri rôznofarebné laky na nechty, ktoré sú v limitke zaujímavé, keď si však predstavím stálu ponuku lakov Essence, tak to nie je nič nové. 

Nail art nálepky
Zaujímavé, pekné, milé. 

Peňaženka na mince
Náramky

Nikdy som nebola veľkou fanúšičkou praclíkov, ale na týchto náramkoch sa mi náramne páčia. 

Keby ste mali možnosť, kúpili by ste si niečo z týchto limitiek?

Pekný deň!







1 komentár: