streda 3. júla 2013

Opálenie bez slniečka - ľahko, rýchlo, trvalo

Ahoj!

Čo hovoríte na tohtoročné leto? Aj vám lezú na nervy tie ustavičné výkyvy počasia? Máte kopu času a chcete sa slniť, len slniečko sa nechce ukázať? Alebo nemáte toľko času, tobôž nie na slnenie, no pokožku chcete mať krásne opálenú? Nepodarí sa vám tento rok vycestovať k moru, možno ani k najbližšiemu jazeru, ale chcete vyzerať, akoby ste sa práve vrátili z trópov? Ľahká pomoc, čítajte ďalej.

Slnečný kúpeľ je niečo pre mňa. Mám rada leto, slnko, more, dovolenku... a krásne opálenú pokožku. Nie vždy je však možné vyvaľovať sa na slniečku a chytať bronz. Preto si každoročne na letnú sezónu spolu s opaľovacím krémom zabezpečím aj samoopaľovací. Tentokrát som narazila na jeden "lahôdkový". Hneď všetko objasním.

Dermacol, Samoopaľovacie telové mlieko


Toto samoopaľovacie telové mliečko som prvýkrát videla u sestry. Ona si ho pochvaľovala, hoci ja som u nej nejaké stmavnutie pokožky nespozorovala. Mlieko ma však dostalo svojou vôňou. Je prevoňané čokoládou a pomarančom, a to nielen na papieri, ale aj v skutočnosti. Tá vôňa bola pre mňa okamžitý spúšťač záujmu. O pár dní som ho už objednávala na stránke www.dermacol.sk


Mlieko sľubuje stmavnutie pokožky už do 6 hodín. Tento proces je badateľný o niečo skôr, hoci tomu neprikladám nejakú váhu, väčšinou ho na pokožku nanášam večer pred spaním. Okrem samoopaľovacieho efektu mlieko zabezpečí aj dobrú hydratáciu pokožky, takže nie je potrebné používať ešte ďalšie telové mlieko. Hydratačný efekt pociťujem celý deň, čo je naozaj skvelé. Ďalšou skvelou správou je, že mlieko nemá veľmi intenzívy ten typický zápach samoopaľovacích produktov. Samozrejme, cítť ho je, ale vo veľmi slabej miere, omnoho výraznejšie cítiť pomarančovú i čokoládovú arómu. Mlieko aplikujem každý druhý až tretí deň hneď po sprche a jemnom vysušení pokožky. Najlepšie je spraviť si pred aplikáciou samoopaľovacieho prípravku píling pokožky, ale mne sa to nezdá nevyhnutné, ak v sprche použijem masážnu rukavicu.


Aplikácia je podobná ako pri iných telových mliekach, a hoci je tento samoopaľovák o niečo hutnejší, výborne sa rozotiera a rýchlo sa vstrebe do pokožky. Samozrejme, po aplikácii je potrebné ihneď si umyť dlane, inak zostanú oranžové. Môže sa stať, že pri nedostatočnom rozotretí zostanú na pokožke fľaky. Mne sa to už, našťastie, nestáva, pretože spolu s mliekom som si na stránke Dermacolu objednala aj jednu parádnu vychytávku - rukavicu na aplikáciu samoopaľovacieho mlieka. Ak teraz krútite hlavou, že čo je to za blbosť, tak vás musím vyviesť z omylu. Je to bomba somarinka :) Najskôr som bola aj ja skeptická, dokonca som rukavicu dlho ani nepoužívala, ale odkedy som začala, nedám na ňu dopustiť. Síce to trocha divne "šúcha", keď sa pomocou rukavice krémujem, a priateľ na mňa vždy z izby kričí, čo to v tej kúpeľni divné robím, ale efekt opálenia je zaručene rovnomerný a dlane vždy čisté. Po aplikácii treba rukavicu hneď vyprať v teplej vode a mydle, aby zostala dlho okej.



Na mojej rukavici už vidno známky používania, no dúfam, že sa mi nerozpadne. A ak sa tak stane, určite si kúpim ďalšiu.

Inak, podobnú rukavicu som videla už aj v DM od značky Balea. Nemám ju vyskúšanú, ale asi nebude horšia, je len o čosi lacnejšia. Ja však odporúčam tú, ktorá mi zabezpečuje super peknú opálenú pokožku aj bez slniečka.
Záver tejto recenzie zhrniem krátko: ÁNO, ÁNO. Obidva výrobky jednoznačne odporúčam. V minulosti som vyskúšala množstvo samoopaľovákov rôznych značiek i rôzneho druhu (mlieka, spreje, aerosóly), no žiaden výrobok ma nezaujal tak, ako práve toto mlieko od Dermacolu. Rukavica je ešte umocňujúcim bonusom. Som nadšená a s radosťou ich používam.

Samoopaľovacie telové mlieko
Obsah: 200 ml
Cena: 5,29 €

Rukavica

Aké máte skúsenosti so samoopaľovacími prípravkami? Ste spriaznenými dušami samoopaľovania, alebo uprednostňujete slnečné lúče?

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Super tip. Ďakujem. Ja mám radšej aktívne chytanie brozu, čo je niekedy po cyklistickom dni dosť problém. Takto snáď trocha zamaskujem biele miesta :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rukavici můžeš oprat mýdlovou vodou v ruce a je hned skoro jako nová bez ošklivého zahnědnutí ;-)Moc hezká recenze.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Hm, ja tú rukavicu hneď po použití periem v rukách v teplej vode s mydlom. Ale asi ju málo "šúcham" alebo čo, lebo si ju chcem čo možno najviac udržať v dobrom stave :)

      Odstrániť