sobota 6. júla 2013

Lak s pieskovým efektom od Misslyn

Ahoj!

Na dnes som chystala celkom iný článok, ale čas ma pritlačil a iné povinnosti ma dnes do večera/noci celkom zahltia. To nič. Mám pre vás aspoň malú ukážku jedného zaujímavého laku, ktorý som objavila na potulkoch (nákupoch) v Rakúsku. Ide o môj prvý lak s pieskovým efektom. Vo svete lakov nejde celkom o najhorúcejšiu novinku, avšak ja som jej dlhšie odolávala. Vlastne som si pred pár týždňami chcela kúpiť nejaký pieskový lak z kolekcie Stars od Gabrielly Salvete, ale v našom meste predavačky v drogérii pri mojej otázke, či ich už majú, len s úškrnom pozerali, čo to od nich chcem.
Zaobstarala som si teda jeden od značky Misslyn, odtieň č. 59. Je v peknej žiarivej oranžovej farbe so zlatými odleskami, ako stvorený na slnečné dni. Myslím, že na nechtoch skvele vynikne aj na jeseň, lebo mne veľmi evokuje opadané lístie. Kolekcia týchto lakov sa volá Velvet diamond. Na nechty som použila dve vrstvy, ktoré vytvorili jemný pieskový efekt. Prvý deň som si na to musela trocha zvykať, lebo keď som sa napríklad dotkla nechtom nejakej látky, cítila som akoby jej "zabrzdenie". Po čase som však už necítila žiadne zvláštnosti. Skúsila som si jeden necht prelakovať lesklým nadlakom, čo ešte zvýraznilo ligot laku a trocha zjemnilo jeho štruktúru. Bála som sa odlakúvania, ale to prebehlo bez komplikácií. Jasné, musela som sa mu venovať o pár minút dlhšie, ale dal sa výborne odlakovať.
Teraz nechám obrázky, nech hovoria...





pieskový lak pretretý vrstvou lesklého nadlaku

pieskový lak pretretý vrstvou lesklého nadlaku

pre porovnanie: pieskový lak s lesklým nadlakom/bez nadlaku
Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára