štvrtok 18. júla 2013

Catrice má výpredaj + NOTD

Ahoj!

Už dlho som nezverejnila článok o svojich textilno-chemických (rozumej oblečko-kozmetických) nákupoch. Minulý mesiac som však nakupovala toľko, že som ani nestíhala všetko zverejňovať. Zato od začiatku júla sa dosť krotím a namiesto nakupovania si vo voľných chvíľach viac užívam prírodu. V kúpeľni nám však došlo mydlo, v zásobe žiadne nemáme, takže jazda do obľúbenej drogérky dnes bola povinná. Keďže som mala zaplatené len hodinové parkovné a chceli sme sa aj trocha poprechádzať po meste, nákup bol superrýchly, ale zato ho hodnotím ako dosť úspešný. Natrafila som totiž na niekoľko zľavnených výrobkov v stojane CATRICE, pretože niektoré nás koncom júla navždy opustia. Ich prehľad si môžete pozrieť na webe. Tieto výrobky boli za polovičnú cenu, ale už aj napoly vybrakované. Škoda, lebo som sa chystala na minimálne dva rúže v jemných odtieňoch, ktoré už nezoženiem.


Toto sú moje úlovky. Púder Skin finish v odtieni 020 Natural beige. Práve mi dochádza iný púder od Max Factor a už dlho som chcela vyskúšať Catrice. Kedy by na to bola lepšia príležitosť, ako teraz, keď som ho zohnala za necelé 2 eurá?
Lak Ultimate Nudes č. 06 My Café Aj Late At Nôtre-Dame. Nude odtiene sa vždy zídu. Tento je síce dosť dohneda, ale bude sa s ním dať aj vyblázniť. Už sa teším, keď vám ho ukážem na nechtoch.
Ďalší lak je z radu Ultimate Nail Lacquer, odtieň 31 Even More Heavy Metallilac. Kedysi som mala v zbierke najviac odtieňov fialovej, teraz mi skôr chýbajú. Tento sa mi páči, uvidím, ako bude vyzerať v akcii.
Konečne som si kúpila bodkovač!!! Jeden už vlastne vlastním pár rokov, ale je úplne nepoužiteľný. Tento od ESSENCE som zatiaľ skúsila len na nečisto na papier, ale vyzerá sľubne. Veľmi sa z neho teším.

Nakoniec mám pre vás malý bonus v podobe nie tak celkom vydareného nail artu.


Na koralovom podklade som si na prostredník a presteník pomocou špáradla aplikovala jemné ozdobné pásiky do tvaru hviezdičky (alebo kvietku). No, nie je to veľmi vydarené, ale musím podotknúť, že som to vytvárala vo fakt bojových podmienkach. A tu sú použité produkty (plus podlak a nadlak):


Použité produkty:
Catrice, Ultimate Lacquer, 030 Meet Me At Coral Island (základná farba)
Essence, Nail art decoration kit, 01 fantastic metallics

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára