sobota 22. júna 2013

Garnier Moisture Match - Start afresh

Ahoj!

Ja viem, už tu bolo tých recenzií viac ako dosť a vlastne všetky smerovali k jedinému výsledku - neohromí, neurazí. Vlastne som túto recenziu ani nechcela písať, ale na druhej strane sa mi zdá byť správne, ak sa podelím aj o svoje dojmy, keďže som krém poctivo viac ako mesiac testovala.


Zo všetkých štyroch, ktoré sa na Slovensku predávajú (je ich dokopy 5), som si vybrala Start afresh. Je to ľahký zjemňujúci krém, ktorý je určený najmä pre normálnu až suchú pleť. Hoci je moja pleť zmiešaná, v lete skôr mastná, chcela som ho vyskúšať ako nočný krém. Kupovala som ho hneď, ako som ho prvýkrat zbadala v obchode a vtedy bol za špeciálnu cenu okolo 5 eur. Mnoho blogeriek písalo, že normálna cena 6 - 7 eur za tieto krémy je prehnaná, mne sa zdá byť akurát. Pravdupovediac, keď som prvýkrát videla na ne reklamu, čakala som vyššiu cenu.


Páči sa mi, že krémiky sa dodávajú v tubách, čo nám predpovedá hygienické používanie. Každý obal má svoju špecifickú farbu a musím povedať, že hoci ich vizáž je veľmi všedná a jednoduchá, zaujali ma na prvýkrát.
Okamžite po otvorení ma prekvapila a zároveň potešila jeho gélovo-krémová konzistencia. To mi evokovalo osviežujúce účinky, ktoré krém sľubuje. Po nanesení na pleť cítim viac ten hydratačný efekt, ako nejaké osvieženie. Krém som do dnešného dňa používala ráno aj večer niečo vyše mesiaca. Dnes ho však "vysadím" a začnem používať dva iné krémy na leto, jeden denný, druhý nočný. A prečo ho chcem vysadiť?


Nemôžem povedať, žeby mi krém nejako vadil. Na horúce letné dni a noci je však v mojom prípade úplne nanič. Cez deň ma pri jeho použití s mejkapom totálne šokoval, pretože už po dvoch hodinách po nanesení sa mi T-zóna leskla ako zrkadlo. Bolo to hrozné, okamžite som ho zmazala z tváre a použila radšej BB krém. To isté sa mi stalo v noci. Keď som sa ráno videla v zrkadle s lesklým nosom, skoro som sa rozplakala. Fakt nemám rada, keď mi nejaký krém spôsobí nadmerné mastenie pleti.
Napriek tejto skúsenosti ho nevyhadzujem, ale ho po dopísaní recenzie vložím do úložného boxu s kozmetikou určenou na neskôr. Myslím si, že v zime mi krém spraví dobrú službu.



Dávate krémom Moisture Match druhú šancu?

Pekný zvyšok víkendu :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára