piatok 28. júna 2013

Dermacol Balzam proti celulitíde a striám

Ahoj!

Každá z nás ju má, každá ju nenávidí. Celulitída. Na to, že sa vyskytuje predovšetkým na stehnách a zadku, dokáže nám poriadne zatieniť mozog. A to tak, že v lete si kvôli nej nie sme schopné vziať minisukňu, kraťasy, či dokonca plavky. No jedno jej vyčítať nemožno - celulitída si nevyberá. Prilepí sa na stehienko štíhlučkej divčinky i dievky s nadváhou.
Ako proti nej bojovať? Čo pomôže? Jednoznačne pohyb, zdravá a vyvážená strava, dostatok tekutín a podpora zvonka v podobe anticelulitídnych a spevňovacích krémov spojená s masážou.
Odkedy som celulitídu objavila aj na vlastnom tele, vyskúšala som viacero krémov, gélov i sér proti nej. A našla som jeden spevňujúci krém a jeden anticelulitídny gél, ktoré s ňou dokázali zatočiť a ja som videla pozitívne účinky. Tentokrát  vám však napíšem niečo o balzame, ktorý používam momentálne. Je to Enja Balzam proti celulitíde a striám od Dermacolu.


Balzam je zabalený v peknej fialovej tube s obsahom 200 ml. Na tube je silueta ženy s bruškom, čiže ho môžu používať aj tehotné ženy, je hypoalergénny. Keď tubu otvoríte, musíte si dávať pozor, lebo balzam je dosť tekutý a rýchlo z tuby vyteká. Mne takáto konzistencia prípravku proti celulitíde veľmi nevyhovuje, radšej si stehná masírujem niečím "pevnejším".


Po otvorení prípravku vás zároveň omráči silná gáfrová vôňa, ktorá mne teda silno evokuje masť pri prechladnutí. Hoci mi vôňa gáfru normálne nevadí, pri tomto produkte mi však nevyhovuje. Balzam je obohatený o jojobový olej a eukalyptovú silicu, takže preto tá vôňa. Sám o sebe prípravok nesľubuje zázraky, na obale je uvedené, že nanášanie balzamu na pokožku má byť spojené s 5-minútovou masážou 1 - 2-krát denne. a zároveň s pravidelným cvičením.


A tu je moja skúsenosť. Ak pravidelne necvičíte,  nemasírujete sa a inak sa nestaráte o svoje telo, tento balzam nespraví nič. Akurát vám tá eukalyptová silica prečistí dýchacie cesty. Ja som istý čas cvičila málo a hoci som balzam niekoľko minút denne krúživými pohybmi vmasírovala do pokožky, nepomohlo, dokanca sa neviem zbaviť pocitu, že stav mojej celulitídy sa dosť zhoršil.  Tento výrobok je preto pre mňa sklamaním a už si ho viac nekúpim. Mám totiť odskúšané dva iné výrobky, ktoré vynikajúco fungovali aj bez väčšej telesnej námahy. S nimi bolo spevnenie a vyhladenie pokožky vidideľné i hmatateľné.
Výrobky Dermacol považujem za kvalitné, preto je pre mňa tento balzam tou výnimkou, ktorá potvrdzuje pravidlo. Nabudúce vám napíšem o inom výrobku z rady Enja, ktorý naopak funguje :)

Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Ktoré sú to tie "dva iné"? Ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite o nich budem ešte písať, ale je to telový krém Q10 Nivea (ten mi vždy do 2 týždňov viditeľne spevnil pokožku) a gél-krém Perfect Slim od L'Oreál.

    OdpovedaťOdstrániť