streda 8. mája 2013

Voňavý odkaz vo flakóne (fleška)

Už som to tu spomínala. Som blázon do voňaviek. Nevlastním ich možno tak veľa, ako by sa od blázna očakávalo, zato si dám záležať na výbere. Obrázok hovorí sám za seba - módne domy, ale aj "voňavkové" impériá Dior a Thierry Mugler sa trafili do môjho vkusu. Alebo... našťastie som objavila vône, ktoré sú o mne :)

(Dior - Pure Poison Elixir; Dior - Hypnotic Poison Eau Sensuelle; Thierry Mugler - Alien Absolue; Gucci - Premiere; Dior - Miss Dior; Chloé; Thierry Mugler - Angel Sunessence, Thierry Mugler - Alien)

Chýba tu ešte pár vôní, ktoré som akurát vyhodila (prázdne). Okrem týchto "srdcoviek" mám niekoľko iných malých 5 ml fľaštičiek a vzoriek, ktoré mám poschovávané kade-tade v kozmetických taštičkách a kabelkách. Voňavky mám naozaj rada, používam ich, aj keď nikam nejdem; len tak, na doma. Nie som však fanúšik kadejakých navoňaných vodičiek a "odvarov", ktoré aj tak dlho nevydržia a po pár minútach po nastriekaní ich už necítiť. Doprajem si vône, ktoré sú kvalitné, vydržia, ktoré cítim aj na druhý deň či po sprche, tie, ktoré cítim aj v spánku...
Vyžívam sa najmä vo vôni  vanilky a ruže.

A čo vonia vám? Aké sú vaše obľúbené vône?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára