utorok 7. mája 2013

Májový New in č. 1

Čas lásky sa niekedy môže zhmotniť aj do takejto podoby...
No, čo si budeme nahovárať, každá z nás to má rada, preto to robí tak často, ako sa len dá. A výsledok?  Vždy to začína veľkou radosťou, hoci niekedy končí aj plačom. Výsledok nakupovania je vždy radostný. Mne práve spravili radosť tieto nové májové lásky:


Do rodiny rúžov Maybelline Color Whisper mi k výraznému fuchsiovému pribudol béžový odtieť Bare to be bold. Konečne sa mi podarilo natrafiť na Max Factor rúž v ceruzke Colour Elixir. Ten som si na začiatok zadovážila v prekrásnej jemnej, ale sviežej ružovej, do ktorej som zbláznená. Som si istá, že ceruzka nezostane osamotená a čoskoro jej zaobstarám nejaké sestričky. Mala som šťastie a narazila som aj na lak na pery Apocalips od Rimmelu. Môj pôvodný plán, keď ho konečne zočím, bol, že si kúpim výrazný ružový, či cyklámenový, no nejako to nevyšlo. Žiaľ, v obchode, kde som ho kupovala (DM), nemali testery (!?), preto som sa rozhodovala na základe farby na oble. Aký je výsledok tohto nákupu sa čoskoro dozviete v recenzii.


A je to tu, pár dní po nákupe rúžov na pery, sa nákup trocha zopakoval. Tie ceruzkové rúže som musela kúpiť znova. Tentokrát to bola žiarivá červená farba ceruziek, ktorá ma zlákala. Ceruzky sú dve, sú rovnaké a jedna je pre sestru. V DM majú stále limitku Essence Cesta do krajiny OZ, z ktorej som si vybrala obidve ponúkané ceruzky na oči (kúpila som si aj tú gélovú lícenku, lenže ju akosi neviem nájsť). Ďalší Color Whisper, znova v odtieni fuchsiovej. Obávam sa, že pri každej návšteve drogérky si kúpim jeden Color Whisper a jeden Colour Elixir :D 
Neviem, čo sa stalo, ale kúpila som si lak s trblietkami od Sally Hansen. A páči sa mi!
Zbehla som aj do 101-ky, kde bol mojím úlovkom za výhodnú cenu krém Garnier Moisture Match Start Afresh. Ten sa určite dostane aj u mňa do recenzie.


Čo sa minulo, treba doplniť - najobľúbenejšie dezodoranty/antiperspiranty Nivea. K tomu malá krásna škatuľka, ktorá ukrýva setík na úpravu obočia z Oriflame.


Nakoniec som si spravila radosť aj módnymi doplnkami. Dúfam len, že ich budem aj nosiť. Obidva kúsky sú z Gate.

Prajem všetkým krásny žiarivý deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára