utorok 21. mája 2013

Každá môže byť Miss Universe

Ahojte!
Musím sa priznať. Po zistení, že po veľkej inovácii majú obľúbené laky colour & go od Essence viac negatív ako dobrých vlastností, som na ne na dlhšiu dobu zanevrela. Lenže potom som v horúcom nákupnom ošiali napochodovala v Nemecku do drogérky Müller, kde ma uvítali dva stojany Essence prepchaté vˇsetkým možným i nemožným. A neodolala som. Nedalo sa. Okrem neskutočne pekných farieb sa mi mimoriadne páči aj fľaštička, preto som ochotná privrieť oči aj nad tým obrovitánskym megaširokým nepraktickým štetčekom a výdržou k zaplakaniu. Zakrátko som sa vytešovala z peknej farebnej zbierky. 
Pre dnešný upršaný večer vyberám odtieň, ktorý si ma skutočne získal. Tá farba je tak krásna, že z nej neviem odtrhnúť zrak. Stále si nechty nenápadne prezerám a keď toto píšem, fľaštičku mám položenú na stole pred sebou, aby som ju z času na čas vzala do rúk a kochala sa tými meniacimi sa odleskmi. 
Tá farba má parádne sa hodiaci názov Miss Universe (147). Vo mne veľmi evokuje morskú hlbinu, tskú tú farbu mora, pred ktorou mám rešpekt. Presne tú, keď šnorchlujete kdesi pri útesoch, strǎsne sa vám to páči, lenže strdce vám bije prudko nielen od radosti nad tou krásou, ale aj od akéhosi nebezpečia. 
Takáto je tá farba krásna:


Lak pôsobí tak trocha pieskovo. Keď sa nalakuje na nechty, je akoby jemne zrnitý, čo spôsobujú milióny maličkých trblietok v rôznych farbách - zelené, modré, tyrkysové, niektoré dokonca až do fialova. Jednoducho KRÁSA!

PS: S odlakúvaním treba troška trpezlivosť, ale s dobrým odlakovačom by to nemal byť problém. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára