streda 24. apríla 2013

NEW in (fleška)

Ahoj, kočky!

Čoskoro chystám článok o mojich aprílových nákupoch, no rozhodla som sa zverejniť aspoň malú ochutnávku. Hoci som si nakupovanie minimálne do konca apríla zakázala, neodolala som.


V Tescu som objavila znížené ceny na niektoré vlasové produkty. A keďže mám po zime dosť vysušené vlasy, popozerala som sa po malých záchranároch. Vybrala som:

(Anti-frizz lotion od Schwarzkopf)

(Oleo Intense, Syoss)

So série Oleo mám už odskúšaný kondicionér, ktorý ma až tak neoslovil, ale aj olejovú kúru, ktorú mám veľmi rada. Uvidím, čo sa vykľuje z tejto vodičky.

V Tescu som si kúpila aj mejkap, ktorého kúpu som zvažovala už niekoľko rokov. Asi pred dvoma týždňami som sa konečne rozhodla, že ho chcem vyskúsať. Keď som si však objednávala výrobky z Dermacolu, celkom som naň zabudla. Dnes som naň narazila a po dôkladnom skúšaní testerov (žiaľ, v stojane v Tescu chýbali asi 4 odtiene testerov) som sa pre jeden rozhodla. Som nadšená obalom a už sa neviem dočkať jeho testovania a následnej recenzie :)

(Makeup cover, Dermacol)

Mojím posledným úlovkom je maskara Vamp! z Pupy. Jej kúpu som taktiež zvažovala niekoľko týždňov. Maskaru používam sporadicky, našťastie mám prirodzene dlhé aj dosť husté riasy, takže si ich nemusím až tak zvýrazňovať, ale tak veľmi ma zaujal aplikátor, že musela byť moja.

(Mascara Vamp!, ceruzka Multiplay, Pupa)

Tak a teraz ma čaká fáza testovania. Som zvedavá, ako tieto vychytávky dopadnú. 
Keďže žiadny z týchto výrobkov nie je čerstvá novinka, možno ich už máte odskúšané. Aké sú vaše skúsenosti s nimi?

1 komentár:

  1. Got to be používam v čiernom obale pred žehlením vlasov a som veľmi spokojna :) Dermacol je skvelá kúpa, ale používala by som ho ako korektor nie ako make-up pretože je veľmi tuhý a mala by si na tvári masku :) Výhodou je, že skvele kryje a vydrží roky :) TEším sa na recenziu na Vamp špirálu :) Missy

    OdpovedaťOdstrániť