nedeľa 6. decembra 2015

Recenzia/líčenie: Tyčinkový tieň Kiko + môj jesenný superrýchly look

Ahoj, kočky!

Tak si teraz fičím na tomto tieni, že som mu musela dopriať samostatný článok s krátkou recenziou a mojím každodenným líčením tejto jesene.

KIKO, LONG LASTING STICK č. 28


Keď som pred časom minula tieň v ceruzke Gosh, ktorý som zakomponovávala skoro do každého líčenia, hľadala som náhradu. Vlastne nie, náhradu nie, pretože buď si ho kúpim znova alebo iný už nebude (nahradiť ho mal aj matný tieň Sephora). Pre Kiko tieň som sa rozhodla dosť spontánne. Asi to pozná väčšina z vás, keď sa raz za čas dostanete do predajne s kozmetikou, ktorú bežne nemáte dostupnú, stáva sa z vás nekontrolovateľné tornádo plieniace regál za regálom. Presne tak som sa dostala k tomuto tieniku, zdržal ma akurát široký výber farieb. Poradila som si a vybrala ten najneškodnejší. A pre mňa momentálne aj najnositeľnejší.


Zabalený v jednoduchom elegantnom matnom čiernom obale s náznakom farby (konkrétneho odtieňa) na "chvostíku". Tuha sa vysúva skrutkovaním, celkom klasicky, len ja mám pocit, akoby bolo potrebné trocha premazať závity. Vrchnáčik mimoriadne dobre zapadá do tela obalu a pri otváraní i zatváraní treba troška napnúť svaly (na prštekoch).


Krásna svetlá telová s väčším podielom ružovej s krásnymi ružovo-zlatými maličkými trblietkami - to znie dobre aj pre takú milovníčku matných tieňov ako som ja. Nakreslíte na viečko pár ťahov, rozmažete prstom, okraje zjemníte huňatým štetcom a je to, očká svietia, žiaria, ligocú sa. Okej, neligocú sa na sto honov, len tak decentne a zblízka, ale je to pekné a nositeľné na každú príležitosť. I na výbeh s odpadkami.


Tuhy je v obale veru dosť, aby vystačila na niekoľko mesiacov aj pri dennom používaní. Míňa sa pomaly, pretože je dobre pigmentovaná a v priebehu dňa farbu netreba znova nanášať. Ja si ju musím akurát po pár hodinách skontrolovať a prstom trocha upraviť, lebo mám mastnejšie viečka, ktoré niekedy tiene dokážu potrápiť. Našťastie, zlievanie tieňa je minimálne a normálne ho na oku ani veľmi nevidno.


Tu máme odtieň na pokožke. Ako vidieť, je to veľmi svetlá ružovo-béžová.


Je len na vás, do akej miery tieň rozmažete. Ak chcete len náznak farby a trblietok, rozotriete ho viac a bude vyzerať takto krásne.


Sľúbila som vám líčenie, takže tu je. Fotiek je dnes trocha viac, lebo sa mi z nich ťažko vyberalo, akosi som nebola spokojná so žiadnou a fotila som dlho predlho, až kým bola skoro tma.








Použité produkty:


Pekný deň!

2 komentáre:

  1. Úú! Fešanda! :) Presne takéto tiene mám ja rada... Naniesť na viečko, trochu rozmazať a aby tam bol trochu ligot. Krásna farba. Klubúk ti veľmi svedčí a náušky sú super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tienik sa mi veru míňa, keď ho toľko nosím. Ale ráno pri zrkadle trávim fakt len chvíľku :)
      Náušky sú super úlovok, lebo som po takých túžila, joj, tak sa mi páčia!

      Odstrániť