nedeľa 20. decembra 2015

Líčenie: Šťavnatá sviatočná inšpirácia

Ahoj, kočky!

O pár dní sa usadíme k bohato prestretému vianočnému stolu, dookola zavládne tajomná atmosféra, ktorá bude pre mnohých hlavne veľkým uvoľnením po dňoch plných stresu a behačiek. U mňa takýto predvianočný stres už roky nefunguje, čo však neznamená, že dvadsiateho štvrtého od rána flákam. Nie, nie, neflákam, lenže krátko pred zasadnutím k večeri zisťujem, že nemám upravené vlasy, o makeupe nemôže byť reč a outfit som si mala premyslieť pár dní vopred. Z toho vyplýva, že vianočné líčenie by som nenafotila ani po polnočnej, preto som si na dnes pripravila líčenie, ktoré môže byť použité pri sviatočných situáciách a možno bude pre niektorú z vás inšpiráciou.


Mňa k líčeniu inšpirovali dve veci - obrázok pred časom nájdený na internete, v ktorom boli použité farebne rovnaké produkty, avšak finišom celkom odlišné (no ale inšpirácia bola dobrá) a obľúbený jabĺčkovo zelený tieň z jednej jarnej paletky Dior. Kvôli tomuto líčeniu som zháňala zlatú tekutú linku. Tú som aj našla, v nedávnej limitke Catrice, avšak je úplne nemožná, že ju možno viac ani nepoužijem.


Detail líčenia oka možno nabáda myslieť si, že líčenie bolo jednoduché, ale celkom som sa s ním vyhrala, a hlavne som použila toľko produktov, ako v mojom prípade naozaj vidieť málokedy. Ako základ na celé viečko som použila skvelé Color Tattoo v neutrálnom ružovkavom odtieni. Potom som  mixom matných hnedých tieňov z paletky Chocolate Bar od Too Faced (recenzia) vytieňovala záhyb oka až tesne pod obočie. Farebne som mixovala tak, aby hnedá niesla teplý karamelový tón. Ceruzkovým štetcom som do vonkajšieho kútika oka vykreslila "véčko" v tmavších čokoládových farbách. Do vnútorného kútika až do polovice viečka som znova naniesla podklad, tentokrát tekutú bázu Gosh (recenzia), aby dominantná farba líčenia nabrala dostatočnú intenzitu. Túto jabĺčkovú zeleň (paletka Dior) som na podklad akoby "priliepala" prikladaním penového aplikátora. Teraz som siahla po huňatom štetci, ktorým som všetky farby spojila a rozmazala dostratena v miestach, kde sa stretli. Malý priestor v najvyššom bode pod obočím som rozjasnila svetlou krémovou ceruzkou Essence a rozmazala prstom. Rovnakú ceruzku som použila do vnútorného kútika oka, ale ešte pred jej nanesením som dolné viečko stmavila mixom hnedých matných tieňov. Na hornom viečku som spravila najskôr tenkú čiernu linku (Essence), aby opticky zahustila riasy, potom som v jej stopách prešla zlatou tekutou linkou Catrice. No, vážne som sa pri tom poriadne natrápila, pretože aplikátor má asi len tri chlpy, ktoré sú uchytené v relatívne širokej tyčinke a v mieste uchytenia zostáva veľká kvapka farby, a tá sa hneď otlačí na viečko, pričom tri chlpy nemajú silu ju pekne súvisle roztiahnuť do linky. Pokus vykresliť pekný chvostík bol príliš trúfalým počinom z mojej strany, takže linka vyzerá ako vyzerá. Zachránila to vrstva riasenky Chanel, ktorá tú čudnú linku trocha ukryla. Vnútornú linku často nenosím, no tentokrát sa mi k líčeniu žiadala a myslím, že oprávnene. Použila som čiernu z dvojitej ceruzky s-he.


Pery som pri takomto farebnom líčení ponechala dosť prirodzené v dokonalej neutrálnej ružovej farbičke rúžu ZAO.


Pleť mám zjednotenú makeupom Astor (recenzia), prepudrovanú púdrom Dr. Hauschka (recenzia), vykontúrovanú a rozžiarenú púdrikom iQ. Očné okolie som rozjasnila korektorom Catrice a od tejto značky je aj ceruzka na obočie, ktorou som vykreslila to svoje. Farbu na líčkach som len naznačila lícenkou Urban Decay (recenzia).



Použité produkty:


Ako to máte s vianočným líčením vy? Potrpíte si na typické vianočné farby (zlatá, zelená, červená), ladíte líčenie s ozdobami na stromčeku, alebo si idete svojou cestou - podľa nálady?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára