piatok 6. novembra 2015

Spotrebované - August - Október'15

Ahoj, kočky!

Tak prepchatú "odpadkovú" kozmetickú tašku som dávno nemala. Nazbieralo sa mi v nej prázdnych obalov až z troch mesiacov a mám čo robiť, aby som tento článok spísala stručne.


Koncom augusta som sa zbavila dvoch nie celkom prázdnych produktov. Voňavé telové mliečko Balea s trblietkami sa mi síce dosť páčilo, aj som si ho toto leto poriadne užila, no nestihla som ho spotrebovať pred návratom zo zahraničia, a keďže som v batožine potrebovala miesto na novú kozmetiku, spolu sme sa domov nevrátili. Podobný osud postihol soľný sprej na vlasy Schwarzkopf pre efekt "dovolenkových vĺn", s ktorým sme sa však veľmi neskamarátili. Možno na niekom funguje pekne, ale moje vlnito-kučeravé vlasy s ním mali neustále potýčky. Zlepoval ich bez akéhokoľvek pekného efektu. O kastílskom mydle s mandľovou vôňou Dr. Bronner's sa už spisuje recenzia, na ktorú sa môžete tešiť najneskôr do konca roka, pleťový koktejl Kivvi (recenzia) i šampón 13 rastlín z Havlíkovej apotéky (recenzia) som vám už predstavila.
Zubné pasty boli obidve kupované v prípadoch núdze, pričom jedna, Pasta del Capitano, mi sklovinu akosi rozhádzala, druhá, Sensodyne Rapid, mi ju potom dala zrejme dokopy. Krém na ruky Oriflame bol taký okej, príjemný na rukách, nie príliš mastný. Po rokoch ma opúšťa kajalka Givenchy, ktorá bola tou najhoršou ceruzkou na oči na svete. Bola strašná, ale ja som ju nevedela vyhodiť. Tvrdá tuha, ktorou sa linka nedala nakresliť ani omylom, o vnútornej linke sa skutočne nevyjadrím, preto som ňou utýrala obočie. Trápenie pominulo.


Na cestách ma vždy sprevádzajú vlhčené odličovacie obrúsky Essence s uhorkovou vôňou, ktoré skvele odlíčia akýkoľvek makeup. Mám ich rada poruke pre prípad, že deň sa pretiahne do nečakane dlhej noci a odlíčenie bude to posledné, s čím sa budem chcieť piplať. Niekedy ma z nich však trocha štípe tvár, čo ma dosť mrzí, ale asi si ich ešte kúpim. Vo všetky ostatné dni používam maxi odličovacie tampóniky Iseree z Lidla, ktoré sú momentálne moje top. Obľúbené raňajky mojej pleti - 3-minútová čistiaca maska z Havlíkovej apotéky (recenzia) - sú tiež na nejaký čas pasé, no rada si masku kúpim aj v najväčšom balení. Nakrátko som sa pri odličovaní vrátila k micelárnej vode Bioderma, pretože som ju mala v zásobe, lenže tu mám už iného obľúbenca, preto návrat k nej neplánujem.


So smútkom v očiach som sa zbavila takmer plného kelímka s korektorom značky p2. Bol tak zvláštny, prvých pár použití sa mi zdal byť super, potom som si všimla, že pri nanášaní z pleti akosi mizne, akoby sa vyparil a ak tam niečo zostalo, vyzeralo to divne. Zato minerálny makeup Antonym (recenzia) som si užila do posledného zrniečka. Páčil sa mi jeho prirodzene rozjasňujúci finiš. Spoly plná, spoly prázdna tuba so samoopaľovacím krémom SunDance - mala som ho doma už dlho a viac by som nemala odvahu natrieť sa ním.


Zbierka dekoratívky sa mi zmenšila o niekoľko kúskov, hlavne leskov na pery. Tie vám opisovať nebudem, všetky (okrem rúžu v jumbo ceruzke Essence, ten bol čoraz divnejší) som ich mala rada. Spomenúť však musím riasenku Diorshow Extase, ktorá bola (a ak by som ju ešte mala, stále by bola) mojou najobľúbenejšou "ever" a konkrétne toto balenie som si uchovávala naozaj veľa rokov ako spomienku (okej, nie je nič ľahšie ako kúpiť si novú...). O očnom tieni v jumbo ceruzke Gosh nemá v mojom prípade zmysel nič viac písať, pretože... (recenzia).


Aj zbierku lakov opúšťa niekoľko kúskov, pričom tri farebné laky patrili k tým, ktoré som si na nechtoch rada užívala. Fialový Miss Sporty (recenzia), marhuľkový Catrice (recenzia), zelenkavý Essence (recenzia). Odlakovač Isana som si párkrát kúpila v Nemecku. Patrí k tým lepším, ale v našich zemepisných súradniciach je nedostupný.


Minula som aj nejaké vzorky, konkrétne telové mlieko do sprchy Nivea, na ktorého kúpu veľkého balenia chuť nemám, no vzorky občas využijem na cestách. Plastové srdiečko ukrývalo parádny home made kokosový balzam na pery. Ten som kedysi vyhrala v blogovej giveaway. Tubičky od Dr. Hauschku (očný krém a vzorka pleťového krému) sa dostanú do dlho chystanej veľkej recenzie, takže vás už dnes nebudem viac zdržiavať.

V komentároch sa mi priznajte, kto tento článok prečítal celý ;)

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára