streda 7. októbra 2015

Recenzia: Vodeodolný, matný, krémový, dokonalý. Tieň v ceruzke Sephora

Ahoj, kočky!

Pred niečo vyše rokom som podľahla tieňom na oči v ceruzke. Vtedy som si po niekoľkých rokoch kúpila jednu Gosh, ktorú som práve minula a ktorá bola mojím obrovským záchrancom makeupu v rozlietaných dňoch, keď človek nemá na líčenie ani sekundu navyše. Ale o ňom to dnes nebude. Pretože som hľadala podobný produkt v matnej verzii, dnes to bude o jednom takomto fešákovi zo Sephory.

SEPHORA, COLORFUL SHADOW & LINER, 35 CAFÉ AU LAIT


Po mnohých pozitívnych recenziách som tento tieň chcela veľmi vyskúšať, ale nemala som predstavu o odtieni a keďže žiadna Sephora nebola dlhodobo v dohľade, nechávala som kúpu na náhodu. Náhoda sa udiala začiatkom augusta, keď som na Sephoru vlastne narazila bez pátrania. Výber odtieňa netrval dlho, vzhľadom k širokej škále farieb. Odtieň mliečnej kávy sa ma zmocnil sám, presne takúto farbu som totiž chcela. Matnú, neutrálnu, skôr chladnú, idálny podklad pod tiene na bežné denné líčenie, ale aj ako samostatný tieň pre skrášlenie viečka. Ideál.


Farebne mi teda sadol dokonale, aká je však jeho kvalita? Ide o vodeodolný matný tieň, takže som očakávala skvelú celodennú výdrž. A drží dobre. Nielen samostatne, ale aj ako podklad pod práškové tiene. Ak však máte mastnejšie viečka, čo je aj môj prípad (hlavne v lete), môže sa po niekoľkých hodinách zliať. To sa mi stalo, našťastie, len raz, pretože odvtedy ho nanášam len vo veľmi tenkej vrstve. Používam ho predovšetkým ako podklad, keďže je to svetlejšia alternatíva k môjmu obľúbenému Color Tattoo Permanent Taupe. Ten používam pod tmavšie tiene.


Jedinú výtku mám len k baleniu. Ceruza je pevná, tuha v nej sedí tiež pevne, farebne je to okej - čierna s "chvostíkom" vo farbe tieňa, so strieborno-tyrkysovými nápismi, ktoré držia, avšak "klobúčik" zvykne od "tela" odskakovať. Keď sa pri zatváraní vrchnáka vytvorí medzi ním a ceruzkou tlak, tak vrcháčik odskočí a neprilieha. Takže ceruzku nemôžem len tak prenášať v kabelke, pri cestovaní ju treba vždy umiestniť na bezpečné miesto do kozmetickej taštičky.


Zabudla som spomenúť konzistenciu. Tá sa mi zdá na ceruzku dosť krémová, lenže po nanesení na pokožku po chvíli zasychá, takže to nie je nedostatok. Dodnes som si nevšimla, žeby nejako voňala, ale práve som zistila, že "vonia" ako nemocnica. Presne ako keď vstúpite do nemocnice. Našťastie to cítiť len pri poriadnom nádychu a zblízka.
Na chvíľu sa predsa ešte vrátim k odtieňu. Ako uvidíte nižšie na fotkách, farba sa trocha kreuje s dopadom svetla. Na prvom obrázku je pod bleskom úplne svetlá telová, avšak reálny odtieň je zachytený až nižšie - najprv tiež odfotený bleskom, ale pod iným uhlom, potom v bežnom dennom svetle v miestnosti.




Obsah: 1,5 g
Cena: cca 10 €

Z mojej strany ide teda o skvelý výrobok, ktorý však pre nás, Slovenky, nie je až tak dostupný. Ale pokiaľ cestujete a zavítate aj do Sephory, určite sa po ňom poobzerajte, z toho množstva odtieňov si iste vyberiete.

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Takéto ceruzkové očné tiene mám od Gosh a od Catrice pár odtieňov, ja ich využívam skôr ako báza pod iné tiene alebo na spodnú linku, či do vnútorného kútika oka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám jeden Gosh, ale práve som ho minula :) Inak, bol skvelý, ale chcem vyskúšať aj nejaké iné značky. No a práve tento sephorácky je super v odtieni ako podklad, alebo keď chcem veľmi tmavé a lesklé pery, tak si ho dám na viečka a vyzerá to supeer.

      Odstrániť
  2. vyzerá naozaj super univerzálne - a krásny odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farbička je prekrásna. Niekedy sa až smejem, ako sa mi práve takéto farby-nefarby páčia :D

      Odstrániť
  3. Matné tužky mám taky ráda, nejvíc jako báze.

    OdpovedaťOdstrániť