piatok 23. októbra 2015

OOTD: Prvý outfit na blogu!

Ahoj, kočky!

Dosť dlho som premýšľala, či na blog zaradiť alebo nezaradiť aj nejaké "fashion" príspevky. Nemám veľmi možnosť fotiť outfity, no ak by vás to bavilo, mohla by som nejaké nafotiť aspoň takýmto "neľudským" štýlom. Mohla by to byť taká občasná inšpirácia pre vás i pre mňa. Veru, aj pre mňa, lebo by ma to iste ťahalo skúšať ešte viac kombinovať a experimentovať a zároveň by som mala takú malú galériu hotových kombinácií, ak by ma zastihlo ťažké ráno.
Dajte mi v komentároch vedieť, čo si o tomto nápade myslíte, ako aj váš názor na dnešný outfit.






Blúzka - Gate Woman
Skinny nohavice - Zara
Cape - Zara Woman
Kabelka - Jasmin Chebar
Topánky - Graceland
Ponožky - Gatta
Náušničky - ?

Pekný deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára