streda 12. augusta 2015

Spotrebované - Jún + Júl '15

Ahoj, kočky!

Skoro som zabudla na spotrebovancov. Mám resty už od júna, ale veľa toho nečakajte. Všetko sú to malé balenia, ale čoskoro budú aj spotrebované produkty zastúpené poriadnymi kúskami.

V júni sa mi toho naozaj veľa nenazbieralo. Minul sa mi môj najobľúbenejší píling s ginkom a jojobovými perličkami Lavera. Nový som si zatiaľ nestihla kúpiť, ale chystám sa na to. Je totiž skvelý, za dobrú cenu a dlho vydrží. Ratanovú zubnú pastu Weleda si však kupovať znova asi nebudem. Bola zaujímavá, ale chcem vyskúšať toľko iných pást a aj Weleda má niekoľko iných zaujímavejších. Antibakteriálny gél Cien si sem-tam kupujem, vždy závisí od toho, kde práve som a kedy práve ďalšie balenie gélu potrebujem. Takže striedam. Nádherný oranžový láčik Miss Sporty nebol celkom na dne, ale už sa ním nedalo lakovať. Vo fľaštičke nie je až tak zaujímavý, ale na nechtoch to bol jeden z mojich najobľúbenejších. Moja prvá prírodná riasenka s nádhernou čokoládovou vôňou od 100% Pure tuším nebola posledná, ale aj tak zatiaľ maximálne fandím Chanelke (čo mi pripomína, že by sa zišla recenzia). Zo vzoriek krémov Kivvi denný a nočný a očný krém som veľa nezistila, len to, že krásne voňajú a na pleti pôsobia sviežo. Kozmetické orezávatko z DM ma trocha sklamalo. Je to taká blbôstka, ale zdala sa mi akosi menej kvalitná, ako som bola zvyknutá.


Kozmetická spotreba sa v júni akosi zastavila. Mám tu len pár obalov, ku ktorým ani nemám čo povedať. Mydlo Dove - potrebovali sme mydlo a toto bolo poruke. Sprej Dove - ten sa dostal aj k júnovým obľúbencom a ku mne sa dostal ako darček. Pena do kúpeľa Oriflame s čokoládovou vôňou bola tiež darček, avšak nevyužila som ju do kúpeľa, ale ako sprchovací gél. Trocha ma tá pena štvala, lebo keď kvapla na vaňu, farbila. Dalo sa to zmyť, ale nepáčilo sa mi to. Vzorku krému Lancôme som použila na ruky. Zvyšok produktov som si užila. Lesk na pery Astor s ochranným slnečným faktorom 12 v peknom ružovom odtieni som používala veľmi rada. Pôsobil ako olejový balzam a aj pekne vyzeral. Vo fľaštičke od makeupu Catrice som mala zmiešaninu viacerých makeupov a bb krému, ktoré mi práve farebne nesedeli, a tak som ich namiešala do nositeľného odtieňa. Dlho som zháňala nimbovú zubnú pastu, až som jednu našla vo viedenskom bioobchodíku, no nebola som z nej nejako zvlášť nadšená. Aj od pasty očakávam nejaký wow-efekt, táto sa mi zdala nudná. To najkrajšie na koniec - roztomilý obal s ovečkami a milým odkazom v nemčine, ktorý ukrýval obyčajný krém na ruky (rýchlo sa vstrebával a bol dosť príjemný) s krásnou vôňou banánového mlieka.


Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Jaká je ta pasta od Weledy? Je to taky taková ta solná, co nepění?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je nepenivá, ale taká "kriedová". Pre mňa je to typ pasty na ozvláštnenie starostlivosti o ústnu dutinu a zuby, nie niečo, čo musím mať stále. (Neviem, či som pomohla ;) )

      Odstrániť
  2. Kdysi jsem měla čokoládovou pěnu do koupele a nijak moc mně nezaujala. Já ani nevěděla, že Cien má antibakteriální gel na ruce, po něm se budu muset podívat, sice už mám své oblíbené, ale ráda vyzkouším i tento:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež tie gély striedam a s Cienom som spokojná. Je taký tekutejší, ale vôbec nelepí.

      Odstrániť