pondelok 15. júna 2015

Recenzia: Astor Perfect Stay Foundation

Ahoj, kočky!

Bez makeupu sa mi neráta deň. Nie žeby som bez neho nevedela žiť (aj keď to by bolo ťažké), ale pocit krásnej pleti mi vie deň vylepšiť. Možno aj náladu. Keď som si začiatkom roka v drogérii kúpila dva dovtedy nevyskúšané makeupy, bola som z obidvoch veľmi natešená. Radosť síce pretrváva, avšak so zvyšujúcou sa teplotou sa mení nielen moja pleť, ale aj vlastnosti makeupu.

ASTOR, PERFECT STAY FOUNDATION 24H, 102 GOLDEN BEIGE


Tuším, že od značky Astor som ešte žiaden makeup nemala. Preto neviem, čo ma tiahlo k vyskúšaniu testera v drogérii. Raz som skúsila a musela som ho brať so sebou. Už tam ma upútal svojou extra jemnou a príjemnou konzistenciou, ktorú si stále užívam.


A odtieňom. Ten mi sadol dokonale. 102-ka je teplá béžová, v ktorej ja niekedy vidím aj náznak ružovej. Je však vyslovene teplá. Mne tento odtieň sadol už začiatkom jari, ale pri prvom opálení si s mojou pokožkou farebne porozumel ešte lepšie. Dostupných je 5 odtieňov.


Makeup obsahuje primer, čo je znakom naozaj hladkej a jemnej konzistencie. Napriek tomu, že primery veľmi nepoužívam, v prípade tohto makeupu ma baví. Avšak tu spočíva aj drobný problém, ktorý je niekedy okej, inokedy nanič. Ide o to, že zjari mi takáto konzistencia s primerom perfektne sedela na tvári a dodávala jej zdravý svieži "glow efekt". Ten sa však v letných mesiacoch u mňa mení na nočnú moru. Totiž, pleť mi nejako viac zmastnie počas dňa a to sa veľmi odrazí na makeupe. Nedrží, vytráca sa, pleť sa priveľmi leskne a mne sa zhoršuje nálada. 


Čo z toho vyplýva? Že makeup je skvelou voľbou na zimu, jar a jeseň pre majiteľky zmiešanej pleti. Tie s mastnou pleťou by ho podľa mňa mali oželieť, ak sa nechcú každú chvíľu púdrovať. "Sušienky" ho dokážu vynosiť celoročne a iste budú nadšené. Vytvára tak krásny prirodzený a zdravý finiš, že ani ja som ho veľa ráz nezapúdrovala. Lenže to si v lete dovoliť nemôžem, takže teraz u mňa prechádza trocha do úzadia.


Makuep je balený do sklenej fľaštičky s fialovým uzáverom a pumpičkovým dávkovačom.
Obsahuje SPF 20, čo je skvelé celoročne, ale v lete aj extra dôležité. Napriek dosť vysokému slnečnému ochrannému faktoru neoxiduje! Veľmi pekne kryje - vyššie stredne, no neodporúčam ho vrstviť. Je to asi prvý makeup, u ktorého som si pri vrstvení všimla, že sa usádza v póroch a troška to vidno. Mal by byť dlhotrvajúci (24 hodín), no toto potvrdiť nemôžem. Zjari mi na tvári naozaj vydržal počas celého pracovného dňa, ale predsa na ňom bolo vidno nejaké to "opotrebovanie". Čím bolo teplejšie, tým slabšie sa na tvári udržal. Vraj sa neotláča. Hm, je pravda, že po nanesení sa pekne na tvári usadí, avšak ak si rukou podopierate hlavu, určite sa otlačí. Rovnako pozor pri prezliekaní, otlačí sa aj na oblečenie.
Musím pochváliť jeho vôňu, tá je tak pekná. Pre niekoho to môže byť výrazná parfumácia, no mne pripomína niečo z detstva, takže sa mi veľmi páči. Myslím, že vonia ako niekdajšie mydlá Palmolive alebo Camay. Alebo také maličké darčekové srdiečkové mydielka.



Pozrite sa, ako nádherne vyzerá makeup rozotretý na ruke. Nemôžem si pomôcť, ale ten efekt je naozaj top. Prekryl a "ozdravil" aj stopu po popálenine. Na tvári sa mi ho vôbec nepodarilo odfotiť v plnej kráse. Fotila som za dobrého denného svetla, ale pleť na obrázku je svetlejšia ako v skutočnosti.  A celkovo sa mi zdá, že fotografia pojedla aj ten spomínaný "glow efekt".


Určite však makeup odporúčam, aj keď mi veľmi vadí, že sa na ňom človek nedopátra zloženia. Viem, že je to chemický koktejl, tak hlavne preto.

Obsah: 30 ml
Cena: cca 9 €

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Máš pravdu, ten efekt na ruce je fakt super. Mám smíšenou pleť a lesknutí pleti je docela problém, hlavně teď v létě, ale snad bych ho vyzkoušet mohla, docela jsi mně navnadila:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaujal ma hneď v drogérii - efektom i odtieňom. Teraz ho nepoužívam, ale inak spokojnosť.

      Odstrániť
  2. Mene praveze tento MU nesadol, strašne mi zvýrazňuje póry, mám presne opačný pocit, že praveze mi vytvára na pleti masku, žiaden glowy efekt sa nekoná, musela som pridať našu rozjasnovaci, škoda... Inak mam totožný odtieň, ak by si chcela, kľudne Ti ho pošlem... Len tak ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vždy mám pri recenziách taký nepríjemný pocit, že ja niečo vychválim a niekomu tá vec vôbec nesadne... O nič nejde, len niekedy to ľudia berú hrozne tragicky, akoby som ich chcela oklamať. A poviem ti, Miška, napriek tomu, že mne makeup sadol, aj mne chvíľami pripadá ako ten typ "maskoidných", ktorý sa usadí milimeter nad pleťou a vystrája tam nezbednosti :D Našťastie sa u mňa prejavil naopak ;)

      Odstrániť